• Kurre

    Extra inkomst hemifrån

    Hej!

    Jag vet att detta har tagits upp såå många gånger tidigare men jag hoppas kunna få hjälp här iaf.
    Jag letar såklart efter ett jobb som jag kan utföra hemifrån via dator och/eller telefon. Har nu spenderat många tim framför internet för att hitta något och hoppas på hjälp från er.

    tex:
    *Betald sexchattare
    *Översättare eller liknande
    *Någon typ av administrativt jobb via tex dator
    *Någon som jobbar eller hört talas om att man kan jobba med "manuell inmatning av uppgifter i ett datasystem"

    Skulle behöva konkreta exempel på företag eller hur man hittar jobben.

    Undrar ni något mer så bara skriv ;D

    Tack på förhand
      

  • Svar på tråden Extra inkomst hemifrån
  • PaRa

    Här vill jag också ha info! :) 


     


    Vet att det finns jobb där man kan ringa och sälja hemifrån, om man gillar detta. Kommer dock inte ihåg vad företagen heter. Personligen gillar jag inte att sälja dock, så går bort för mig. 


  • Pajama

    *Någon som jobbar eller hört talas om att man kan jobba med "manuell inmatning av uppgifter i ett datasystem"

    Jag känner igen den frasen, tror att jag fått mail om det och hör varningsklockor! De vill locka folk att svara och få dem att uppge kontonummer och annat för att man ska få jobbet, som inte finns, antar jag. Se upp!

  • Maverick1985

    Vänder mig till Kamilia och frågar nyfiket: funkar verkligen programmet som din länk leder till? Låter lite för bra för att vara sant tycker jag.

    Mvh // Jonas

Svar på tråden Extra inkomst hemifrån