• Anonym (undrande)

Strap-on. Ombytta roller. Vad ger det kvinnan?

Lite nyfiken på det här med ombytta roller mha strap-on.

Kan tänka mig att det kan vara skönt för mannen med stimulans där bak. Men ger det kvinnan något, utöver den ev. tillfredställelsen att skänka njutning till mannen? Kan det vara fysiskt skönt även för kvinnan?

• Svar på tråden Strap-on. Ombytta roller. Vad ger det kvinnan?
  • Anonym (love it)

Jag använder iband strap-on på min sambo. Det går för mig varenda gång!! Vår har vibrator, så vibration samtidigt som jag ser mannen njuta ger jätteorgasmer. Rekomenderar starkt! Tänk att änteligen få se honom göra allt som vi gör annars, rida, baifrån osv.. Var försiktiga bara, använd glidmedel och var lyhörd :)

• Anonym (undrande)
    Anonym (love it) skrev 2013-11-13 08:17:41 följande:
    Jag använder iband strap-on på min sambo. Det går för mig varenda gång!! Vår har vibrator, så vibration samtidigt som jag ser mannen njuta ger jätteorgasmer. Rekomenderar starkt! Tänk att änteligen få se honom göra allt som vi gör annars, rida, baifrån osv.. Var försiktiga bara, använd glidmedel och var lyhörd :)
    En klitorisvibrator menar du då? Eller har ni någon sorts dubbeldong som vibrerar inuti er båda? Kommer din sambo enbart av att bli tagen där bak eller behöver han någon ytterligare stimulans?
  • Anonym (love it)

Vibrator i dildon men vibrationerna når mig (klitoris). Jag kommer skitfort på det här sättet, jag blir rent ut sagt jättekåt av att ta honom bakifrån. Han kommer inte enbart av detta utan det blir annan stimulering för honom också.

• NisseC

Vi har flera strapons och min frus favorit är en som har en dildo invändigt också. Den rör sig lite och masserar även hennes klitta skönt tydligen.
    Men den största delen i denna lek är nog upphetsningen och kännslorna de ger, en stor del av det sexuella sker nog i huvudet när vi har sex

• dildolover

Vi har också en strapon, en som är liksom en trosa jag tar på mig. I trosorna sitter det fast två invändiga dildos, en för varje hål och utvändigt en dildo som jag tar min man med. Grymt skönt för oss båda! Vi har handlat våran hos www.dildoonline.se

• Anonym (nyfiken par)

vi varit nyfikena o köpte en strap on ,testat en gång på manen o de va inte så kul får mig . eller kanske vi e nybörjare visste inte hur man använda den tips gärna vill nöjta ochså ..

Svar på tråden Strap-on. Ombytta roller. Vad ger det kvinnan?