• Anonym (kompisen)

Min kompis luktar så himla gott!!

Jag har en killkompis, vi har känt varandra ett bra tag. Problemet är att han luktar så himla gott och det blir bara bättre och bättre med tiden! Ver inte vad jag ska göra, blir helt yr bara han kommer en meter ifrån mig och när vi tex ser film ihop så kan jag knappt koncentrera på filmen. Önskar att min kille kunde lukta så. Jag har smygkikat i hans badrum och köpt samma schampoo och duschcreme till min kille men det luktar inte alls samma. Frågade om han använder ngn parfym eller rakvatten men det gjorde han inte, sade han. En dag lånade han ut en halsduk till mig och den luktade som honom så jag höll på att svimma när jag skulle gå ute och ha den virad över mun och näsa. Han luktar som solsken, sand och lite kryddigt liksom. Blir galen.

• Svar på tråden Min kompis luktar så himla gott!!
  • Anonym (Me)

Min man har den effekten oxå

När jag mötte honom på krogen kände jag först inte av det värst. men sen träffade jag honom hemma hos sig, och jag blev helt knäsvag av hans doft, När vi hade kramats eller han sovit hos mig luktade hela jag honom. Jag kunde gå och lukta på mitt egna hår hela dagen för det luktade honom. Jag tvättade inte ens mina sängkläder förns dagen innan han skulle komma så att dom alltid kunde lukta honom. För då sov jag bättre och var lugnare oxå haha.

Nu är vi ju gifta och har barn ihop. Jag har vant mig mer vid doften. men när jag känner den starkare vissa dagar blir jag lika knäsvag och galen i den som då.
    Min make använde heller inget dusch schampoo eller parfym.
    Han doftar så gott naturligt. 
    Och sen säger dom att feromoner ska leda en till ens partner.
    Man ska kunna lukta sig till en bra partner precis som djuren haha.
    Dock kan jag inte beskriva vad han doftar som mer än att jag följer efter, blir knäsvag, kan inte tänka klart och är fylld med lust. Det är väl ända sättet jag kan beskriva en sån doft på

• Anonym (kompisen)

Så han skulle vara en bra partner baserat på lukten? :-P Nej är inte kär, jag älskar ju min kille och tänker liksom inte på han annars, förutom när jag känner lukten och blir helt knäsvag. Aldrig ens tänkt på hur någon luktar tidigare, trodde att jag haft dåligt luktsinne liksom. Undrar om andra känner detta eller bara jag? Han har liksom ingen flickvän så andra kanske är immuna... Jag blir så avis på dig Anonym som har en kille som luktar så!

• viseversa
    Isis skrev 2013-11-13 10:15:54 följande:
    Kär?
    Fick också den känslan. 
    Instagram...LOVALOVISA
  • viseversa

Min sambo luktar också så himelst gott. hanm luktar värme och trygghet. Kan sitta nära nära och bara lukta på honom en hel kväll=). 

Instagram...LOVALOVISA
  • Anonym (Fniss)

Har en kill kompis som doftar sådär galet gott, så man blir små pilsk av doften.

Oerhört förbjudet men ligger där.

Svar på tråden Min kompis luktar så himla gott!!