• supersötasilversara

kön på ultraljud...?

Första graviditeten hade jag ingen aning om vilket kön vår bebis kunde tänkas bli, ut kom en liten tjej. Förra graviditeten tänkte jag att vi väntade en pojke och det visades på rul i v. 18, och ut kom en pojke. Denna graviditet är känslan en tjej vilket ultraljudet visade. Är det några här som varit med om att könet på brbisen inte stämde med ultraljudet när den kom ut? Jag är glad bara bebisen mår bra, det är bara roligt att veta innan

• Svar på tråden kön på ultraljud...?
  • Sallysally

Kul att du känt rätt :) vi vill veta men fick ej veta på rul. Viktigast den mår bra men man e nyfiken... :)

• emsapemsa

När vi gjorde RUL kunde dom inte se könet :( hon kollade länge och väl runt det området men vågade inte säga. Är det vanligt tror ni? Självklart är det viktigast att bebisen mår bra och är frisk, men jag är bara så nyfiken!

• Sallysally
    emsapemsa skrev 2013-12-01 23:22:31 följande:
    När vi gjorde RUL kunde dom inte se könet :( hon kollade länge och väl runt det området men vågade inte säga. Är det vanligt tror ni? Självklart är det viktigast att bebisen mår bra och är frisk, men jag är bara så nyfiken!

De är nog vanligt! De beror på hur babyn ligger ch så. Du kanskekan boka nytt uljud på ngn klinik?
  • supersötasilversara

Jag är som sagt glad oavsett vilket kön det blir, men eftersom jag är väldigt praktisk av mig skulle jag vilja förbereda med kläder och allt annat. Några fler?

Svar på tråden kön på ultraljud...?