• Lene

Baby Travel Paraplysulky från babyproffsen

Hej! Vi tänkte köpa en lättare vagn till vår 10 månaders för att ha med oss när vi åker på weekendresa till Dublin. Vad tror ni om den här? 645:- med Liberos rabatt är ju ett bra pris. Ställbar rygg i 5 lägen. Funkar den på en så liten krabat. Han är redan nu väldigt stadig och sitter bra.

• Svar på tråden Baby Travel Paraplysulky från babyproffsen
  • Amorella

Är det Babytravel Clic Clac? Sök på namnet så hittar du lite svar; jag har oxå frågat om den och den är tydligen helt okej. Vi kommer nog köpa den. Men varifrån fick du rabatten?!

• Tygtiiger

Lene: gillar han att åka framåt? Jag har inte testat vagnen men har en 11-mån son som precis har börjat intressera sig för att åka framåt korta stunder, så vi skulle inte kunna ha honom i en sån vagn eftersom han blir lessen efter en stund.

• Lene

Hej! Clic Clac vet jag inget om. Jag fick ett utskick i veckan från Libero klubben och då var det med 250:- rabatt. Han har nog inget emot att åka framåtvänd men har inte gjort det så mycket. Vi får väl börja öva lite. Ska resa först till påsk.

• Amorella

Vilket bra erbjudande! Vad konstigt att vi inte fick samma rabatter?! Vi fick ju också utskick från Liberoklubben förra veckan men det var bara rabattkuponger hos Lindex och Kalaslandet och på valfri Natusan-vara. Vår baby är ju också lika gammal.

Babytravel Clic Clac är några hundra dyrare, så det är nog en billigare variant ni har rabatt på. Men det innebär inte att den behöver vara sämre. Kan man fälla ner den i fullt liggläge är den säkert perfekt!

• kalinan

En kompis till mig har den som man nu får rabatt på. Den är helt ok! Åtminstone för det priset. Den är lätt och smidig, men hjulen är lite små tycker jag. Så jag köpte en Baby Travel Titan istället. Den har lite större hjul, känns stabilare och har tittlucka i sufletten. Vi har den när vi bor i Grekland och har använt den sen dottern var 6 mån. Den har nästan fullt liggläge och rejält fempunktsbälte. Men så kostade den ju 1195:- också. Så frågan är ju hur mycket man är beredd att betala för lite bättre komfort. Jag är i alla fall glad att jag valde den här eftersom vi använder den ganska mycket.

Svar på tråden Baby Travel Paraplysulky från babyproffsen