Fulaste klädesplagget på en kvinna/man?
Beskriv vilket klädesplagg du tycker är fulast, eller klädkombination som är oacceptabel på män/kvinnor enligt dig. Själv tycker jag att långa fladdriga shorts på en kille med smala ben inte är så vackert.
Beskriv vilket klädesplagg du tycker är fulast, eller klädkombination som är oacceptabel på män/kvinnor enligt dig. Själv tycker jag att långa fladdriga shorts på en kille med smala ben inte är så vackert.
Strumpor i sandaler, gäller både män och kvinnor
Foppatoffel utanför arbetsplats är ett stort nej på både män och kvinnor! Grymt ful sko helt enkelt. Mysdress, joggingbyxan (särskilt i grått) när man är ute, undantag för jogging t.ex. För korta, eller tajta kläder. Manchesterbyxor. Synliga strumpor i skor. Ja listan kan göras ganska lång.
Keps,
träningsskor till vardags
Har aldrig förstått mig på användandet av sk Uggs! Tycker ärligt det är skitfult...som att gå med fula tofflor fast utomhus...och ännu värre är att de är dyra oxå.....Och plus på fulheten är när man trampat snett med skorna!
För killar definitivt vita tubsockor i sandaler!
Men tur vi alla har olika smak! :)
Högklackat med bara 4-5cm klack. Antingen har man höga klackskor eller inga alls.
Skinnbyxor. Verkligen jättefult på alla!
Mm. Alltså. Shorts och strumpor eller strumpor i sandaler. Gärna uppdragna så långt det går också. Hela vägen till knäna.
Eller speedos att bada i....
WTF liksom???
Nackskott dirr.
För korta och/eller tighta byxor på män är inte så vackert. I synnerhet så är tighta byxor på lite smått överviktiga killar (i synnerhet ungdomskillar) inte särskilt smickrande eftersom byxorna då får dem att se kvinnliga ut.
Långa, blanka, platta, snörfria skor. Ja, egentligen alla skor utom typ gympaskor och vissa kängor är fula. Både på kvinnor och män.
Långkalsonger... Shitmagjad. Att folk bär det...
Tycker förövrigt inte att män bör visa tårna i skor.
Flipflop's på män är så sjukt fult.
Avskyr dock sådanadära grova typiska sandaler med remmar också. Så äckligt. Det kan BARN ha. inte MÄN.
MÄN HAR SKOR. Ha förfan tunna tygskor om det är varmt. Men göm tårna!
Det är skitfult med strumpor i sandaler eller när tjejer har det i ballerinaskor! Eller när folk som har kläder som inte passar dom - Killar som har shorts och smala ben eller tjejer med lite hull som har magtröja eller väldigt tighta kläder.
Men folk gör ju som dom vill men det där går fetbort för mig!