• EsinK

    gravid eller ovitrelle bivärknibgar-hur kände ni?

    Ikväll är det exakt en vecka sen jag tog ovitrelle...... olidlig väntan.....,, Hur länge kan det vara ovitrellebiverkningar som spökar? När grav testade ni? Vilka känningar hade ni av ovitrelle? Jag har ont i brösten,får jätte lätt kramp i fötterna, sen känner jag ett tryck/mensvärk vid äggstockarna, har känt det sen jag tog sprutan ungfär...... jag hoppas ju att det jag käner är tecken på en graviditet -att först var det äl jag kände o nu att det är en graviditet men samtidigt kanske det är tecken på lätt överstimulering så äggblåsorna har det lite trångt därav tryck/mens känningar. Uch vad jag svamlar:)

  • Svar på tråden gravid eller ovitrelle bivärknibgar-hur kände ni?
  • Aslan01

    Hej! Jag hade också jätte ont i brösten, lätt illamående, mensvärk/molande värk i magen. Detta var efter Ovitrellesprutan och insättning av embryon. Idag tog jag mitt gravtest som  dom sa på kliniken att jag skulle göra men det visade Minus tyvärr. Så det är svårt att säga om du är gravid eller om det är ägglossningssprutan som gör det bara ett test kan avgöra.

  • Aslan01

    Tack, vi försöker blicka framåt än har vi många försök kvar detta var bara det första. Hoppas att allt kommer att gå bra för dig.

  • merjama

    det är jättesvårt att säga om ovitrelle eller om det är grav symptom.
    Har haft allt du kan tänka dig, ömma bröst, molvärk, svank ont etc..
    Igår på ruvdag 9 så var allt bortblåst och idag likaså..
    Förmodligen har Ägglossningssprutan åkt ur kroppen och därför har symptomen avtagit!

    Vilken ruvdag är du på nu?

Svar på tråden gravid eller ovitrelle bivärknibgar-hur kände ni?