Ben & Jerry glass!!! Var hittar jag den? Bara på 7eleven?
Haj!
Är SÅ sugen på Ben & Jerry´s cookie dough glass... bor tyvärr ljusår ifrån en 7eleven butik - har de den enbart där eller?
VILL HA VILL HA VILL HA NUUUUUU
Haj!
Är SÅ sugen på Ben & Jerry´s cookie dough glass... bor tyvärr ljusår ifrån en 7eleven butik - har de den enbart där eller?
VILL HA VILL HA VILL HA NUUUUUU
Det skulle nog min man också vilja veta!
Hm, får nog åka till huvudstaden eller nåt.... SUCK
kopierat från
www.unilever.se/ourcompany/newsandmedia/2004/Sverigepreniar_for_BenandJerrys_glassbarer.asp
Sedan 1:a april har Ben & Jerry?s halvlitersburkar funnits att köpa hos 7-Eleven och utvalda premiumbutiker i bl a Stockholm, Göteborg och Malmö. Redan första veckan började gamla och nya fans vallfärda till glasshyllan, och Ben & Jerry?s har nu övertagit den ärofyllda titeln som "marknadsledare på lyxglass" hos 7-Eleven och många andra butiker.
Glassbaren i Västermalmsgallerian kommer att servera klassiska strutar och bägare med glass. Glasskulorna är som det mesta i Amerika - STORA. Det är ju ett måste för att man ska få plats med alla mega-stora chokladbitar och nötter. Nästa glassbar kommer att öppnas i Hansagallerian i Malmö senare i november. Där kommer det att finnas plats för hela menyn av milkshakes, amerikanska sundaes och andra godsaker.
tack Ankmor
Vi posta juh samtidigt
ooOH Gud DET är god glass det
Här hemma (Sthlm) finns den även i vissa ICA-butiker.
OK!
Bara att konstatera - jag bor helt fel - får nog flytta
Kan man inte be den lokala ICA att ta in glassen på prov?
nån av er som smakat Häagen-Dazs glass med smak av Baileys?
Ankmor - det verkar lättare att fråga ICA än att flytta
Ben & Jerrys finns på vår videobutik här!