Blir ni tända av"homo- lesbiska" filmer?
Själv tycker jag det är skönt att se två snygga män som har sex, fantiserar att jag har trekant med två homokillar ;)
Själv tycker jag det är skönt att se två snygga män som har sex, fantiserar att jag har trekant med två homokillar ;)
Kvinna, ser mig som så hetero man kan bli(tror inte att man är 100% något...). Gillar generellt sett inte porr, men tänder på några få lesbiska filmer. De är oftare bättre gjorda, mer realistiska och inte så mycket till bara för mannen(ja, man märker vilka som riktar sig till kvinnor och vilka som enbart är runkmaterial för män).
Skulle dock inte vilja testa själv, men det tänder mig i alla fall.
Kvinna här, är heterosexuell och har aldrig träffat en endaste kvinna irl som jag har känt sexuella känslor för någonsin. Tycker att kvinnor kan se bra ut men det är där det slutar för mig. Trots detta så tycker jag att det är hur hett som helst att se två kvinnor ihop i en porrfilm. Däremot inte två killar.
Märkligt! men så är det ibland! Allt är inte logiskt.,,,
Gillar bögporr och heteroporr, blir inte avtänd av lesbiskt men det är inget jag väljer.
Det är mycket upphetsande. Jag är ingen stor porrkonsument men när jag väl kollar brukar det oftast bli lesbiskt.
Är en väldigt heteroman men jag kan ändå njuta av att se två kvinnor leka. Det är ofta sensuellt och vackert. Två män som har sex får mig bara olustig. Inte alls homofob, bara så fel för mig
Skönt með två karlar som sätter på varann och suger kuk
Kukar som står som spett och rödgänsande anus
I perioder, men inte just nu.
Kvinna här, är heterosexuell och har aldrig träffat en endaste kvinna irl som jag har känt sexuella känslor för någonsin. Tycker att kvinnor kan se bra ut men det är där det slutar för mig. Trots detta så tycker jag att det är hur hett som helst att se två kvinnor ihop i en porrfilm. Däremot inte två killar.
Haha... Mmmm... Engdahl. Puss på dig!
Jag är kvinna och om jag tittar på porr, vilket händer relativt ofta, så tittar jag nästan uteslutande på lesbiskt. Tycker det är grymt tändande och även något jag skulle kunna tänka mig att prova någon gång.
Jag tittar hellre på två tjejer som har sex! Älskar att se tuttar, haha! Är kvinna kan jag tillägga.
Det ser mycket bättre och sexigare ut med två kvinnor. Inte alls så sexigt att se en man ligga och frusta som en tjur och köra upp k*ken i halsen på den stackars tjejen.