• Anonym (TomasFru)

Blir ni tända av"homo- lesbiska" filmer?

Själv tycker jag det är skönt att se två snygga män som har sex, fantiserar att jag har trekant med två homokillar ;)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir ni tända av"homo- lesbiska" filmer?
  • Anonym (t20)

Kvinna, ser mig som så hetero man kan bli(tror inte att man är 100% något...). Gillar generellt sett inte porr, men tänder på några få lesbiska filmer. De är oftare bättre gjorda, mer realistiska och inte så mycket till bara för mannen(ja, man märker vilka som riktar sig till kvinnor och vilka som enbart är runkmaterial för män).
    Skulle dock inte vilja testa själv, men det tänder mig i alla fall.

• Mobility

Kvinna här, är heterosexuell och har aldrig träffat en endaste kvinna irl som jag har känt sexuella känslor för någonsin. Tycker att kvinnor kan se bra ut men det är där det slutar för mig. Trots detta så tycker jag att det är hur hett som helst att se två kvinnor ihop i en porrfilm. Däremot inte två killar. 

Ju äldre du blir desto mer grå istället för svart/vit blir världen....
  • Anonym (Pia)
    Mobility skrev 2013-11-15 19:47:55 följande:
    Kvinna här, är heterosexuell och har aldrig träffat en endaste kvinna irl som jag har känt sexuella känslor för någonsin. Tycker att kvinnor kan se bra ut men det är där det slutar för mig. Trots detta så tycker jag att det är hur hett som helst att se två kvinnor ihop i en porrfilm. Däremot inte två killar. 
    Tittar hellre på lesbiskt än heterosex, det har man ju ändå själv så det är inget som tänder mig. Halkar in på bögsex ibland av nyfikenhet för att se hur två killar har sex ;) lustigt nog är tändande men samtidigt inte....lustigt.
  • Lever så

Gillar bögporr och heteroporr, blir inte avtänd av lesbiskt men det är inget jag väljer.

never a failure always a lesson
  • Anonym (A)

Det är mycket upphetsande. Jag är ingen stor porrkonsument men när jag väl kollar brukar det oftast bli lesbiskt.

• lejon 789

Är en väldigt heteroman men jag kan ändå njuta av att se två kvinnor leka. Det är ofta sensuellt och vackert. Två män som har sex får mig bara olustig. Inte alls homofob, bara så fel för mig

• engdahl
    Mobility skrev 2013-11-15 19:47:55 följande:

Ju äldre du blir desto mer grå istället för svart/vit blir världen....
    Jag gillar också lesbisk porr väldigt mycket.

:)

Härligt att se kvinnor tungkyssa varandra, slicka och köra tribbing. Samt strap-on eller dubbeldido.

En önskedröm vore förstås en trekant med två bitjejer eller "nyfikna" heterotjejer.
  • Tjugoåringen

Jag är kvinna och om jag tittar på porr, vilket händer relativt ofta, så tittar jag nästan uteslutande på lesbiskt. Tycker det är grymt tändande och även något jag skulle kunna tänka mig att prova någon gång.

• Anonym (Mm)

Jag tittar hellre på två tjejer som har sex! Älskar att se tuttar, haha! Är kvinna kan jag tillägga.
    Det ser mycket bättre och sexigare ut med två kvinnor. Inte alls så sexigt att se en man ligga och frusta som en tjur och köra upp k*ken i halsen på den stackars tjejen.  

• Mnisa
    Anonym (Mm) skrev 2013-11-17 16:10:33 följande:
    Jag tittar hellre på två tjejer som har sex! Älskar att se tuttar, haha! Är kvinna kan jag tillägga.

Det ser mycket bättre och sexigare ut med två kvinnor. [u] Inte alls så sexigt att se en man ligga och frusta som en tjur och köra upp k*ken i halsen på den stackars tjejen.[/u]   

Jag tycker precis tvärtom faktiskt.
  • Anonym (Mm)
    Mnisa skrev 2013-11-17 16:34:25 följande:

Jag tycker precis tvärtom faktiskt.
    Det är ju bra att det finns något för alla iaf! ;) haha! (om man nu vill kolla på porr)
  • Anonym (Lite Marish...)
    Anonym (Mm) skrev 2013-11-17 16:38:19 följande:
    Det är ju bra att det finns något för alla iaf! ;) haha! (om man nu vill kolla på porr)
    Ja, jag ser gärna på alla sorter egentligen.Men tänder otroligt på antingen kvinnor som leker med stora tuttar och gnuggar fitta, eller helst män där den ena blir påsatt och även runkar. Ljuvligt mysigt. 
  • Anonym (Lite Marish...)
    engdahl skrev 2013-11-17 13:10:40 följande:
    Jag gillar också lesbisk porr väldigt mycket.
    :)

Härligt att se kvinnor tungkyssa varandra, slicka och köra tribbing. Samt strap-on eller dubbeldido.

En önskedröm vore förstås en trekant med två bitjejer eller "nyfikna" heterotjejer.
    Tribbing är ju nice.
Svar på tråden Blir ni tända av"homo- lesbiska" filmer?