Amante eller Wandas swing, vilken är bäst
Vi är ett par som ska testa gå på swingerklubb tillsammans första gången. Vilken klubb är bäst? Här i Göteborg finns det två stycken, Wandas swing och Amante. Vilken är bäst och varför?
Vi är ett par som ska testa gå på swingerklubb tillsammans första gången. Vilken klubb är bäst? Här i Göteborg finns det två stycken, Wandas swing och Amante. Vilken är bäst och varför?
Vi är i samma sits.
Vi ska ner till Gbg helgen v49 och funderar på Wandas.
Var på Wandas nu i helgen med min flickvän (både på fredagen och lördagen) och det var snarare negativt att de HAR rättigheter. Var en del par där som var ordentligt berusade. För de serverar både vin och öl.
Var inga människor som stod och kollade med ytterkläderna på dock och stämningen var bra. Det som tyvärr sänkte stämningen lite var att ett par tjejer var extremt feta, även om man inte tycker det ska störa, så verkade många tycka det var avtändande.
Man märkte inte av gatan utanför alls.
De två kvällar vi var där så skulle man förhandsanmäla sig innan. Däremot är det ju inte sagt exakt när man ska komma, de flesta verkade komma runt 23-tiden dock. Vi var där redan när de öppnade (kl 21) både på fredagen och lördagen.
På fredagen (bastukvällen) fick min flickvän kuk av flera män samtidigt, medan på lördagen (parkvällen) hade bara hon och jag sex tillsammans.
Hej.
Vi ska Till Wandas för första gången den 7é december.
Vi har aldrig varit på en swingersklubb innan.
Så det ska bli spännande.
Tackar!