• Anonym (:/)

Är jag synsk, eller är detta normalt?

Jag vet inte vad jag ska tro längre. Någon som känner igen sig?

Jag kan hitta saker som folk letat febrilt efter.
    Jag kan gissa var folk kommer ifrån (utan dialekt, de har bott lite överallt och har en blandad dialekt). Sedan är jag kass på dialekter ändå.
    Jag kan gissa vad folk ska döpa sina barn till, inte alltid på första försöket, utan ibland andra försöket. Och då har folk ändå döpt dina barn till lite ovanligare namn (inte maja och emma).
    Jag har förutspått otrohet (behöver man ju inte vara synsk för iofs).
    När jag ser på postkodmiljonären kan jag gissa rätt på frågor jag inte jag har en blekaste aning om svaret på (och nu pratar vi om flera gånger på raken). Jag känner en dragning till ett av svaren. Min blick liksom dras till det rätta alternativet.
    När jag kollar på Lotto gissar jag rätt på första bollen, men sedan går det inte längre.      

• Svar på tråden Är jag synsk, eller är detta normalt?

Otroheten har varit i en annan relation.

• Anonym (test)

Jag vill testa dig. En hund, en dvärgpudel vid namn Sigge är försvunnen i Skellefteå. Var finns han? Hur hittar man honom?

Anonym (test) skrev 2013-11-16 01:03:13 följande:
    Jag vill testa dig. En hund, en dvärgpudel vid namn Sigge är försvunnen i Skellefteå. Var finns han? Hur hittar man honom?
    Nu är jag trött som in i det. Men det första som dök upp i mitt huvud var ordet "kyrka".
  • Anonym (test)
    Anonym (:/) skrev 2013-11-16 01:05:34 följande:
    Nu är jag trött som in i det. Men det första som dök upp i mitt huvud var ordet "kyrka".
    Du får gärna försöka i morgon! All hjälp behövs.
  • Anonym (kan du)

Om jag säger Jessica 1/2 -2008, vet du vad det handlar om då?

Berätta gärna allt du vet och kan, så ska jag göra ett nytt försök imorgon.

• Anonym (test)
    Anonym (:/) skrev 2013-11-16 01:13:47 följande:

Berätta gärna allt du vet och kan, så ska jag göra ett nytt försök imorgon.

kan du skaffa en ny anonym mailadress? jag berättar gärna allt, och lite till!

Anonym (kan du) skrev 2013-11-16 01:12:30 följande:
    Om jag säger Jessica 1/2 -2008, vet du vad det handlar om då?

Jag är egentligen för trött för det här. Men jag ser ett foto på en blond kvinna framför mig, sedan om kvinnan har en relation till Jessica eller om det är Jessica själv vet jag inte. Men någon har satt in ett foto någonstans. Tidning? Jag får återkomma, är för trött för det här, tyvärr.
    LonelyWolf skrev 2013-11-16 01:21:00 följande:
    Hej ts

Upplever du det jobbigt eller tycker du det är en tillgång för dig?

Svarar på en till fråga innan jag går och lägger mig. Tillgång, ja, haha, det brukar vara kul att vara till hjälp med att hitta saker och ting. Men jag vann inte stort på Lotto som jag hade hoppats på, haha. Problemet är jag jag tvivlar på mig själv, och så fort jag börjar göra det så förstörs allt.

Jag vill inte vara synsk. Det vill jag inte. Men jag satt på ett tåg nu i somras, och tittade ut genom fönstret över fälten jag åkte förbi. Plötsligt fick jag bara en tanke i huvudet att det är konstigt att fälten inte blir saboterade. Att fälten inte kommer ligga orörda. Har aldrig tänkt så innan, och jag har åkt tåg och bil förbi massvis med fält. Några dagar senare brann det på ett fält jag åkte förbi, det var någon som satt fyr på fältet och det brann rejält, tjockt med rök.
Svar på tråden Är jag synsk, eller är detta normalt?