• Tajjah

förverkar?

Hej! Väntar mitt 3e barn i v23+0 och haft lite molande mensvärk i sammband med sammandragningar i 1v nu..bm kollade och inga infektioner lr svamp, sku ringa in oomja börjar blöda...även börjat rinna mjölk för 3 dagar sen...aldrig varir såhär tidigt me varken tös (född v35 pga tidig vattenavg pga infektion) lr pojke (född v43+1) ..är det normalt?

• Svar på tråden förverkar?
  • Carina1

Jag önskar jag kunde ge dig något svar . Men jag väntar mitt första barn så jag har inget att luta mig på . Men ring förlossningen på det sjukhuset du valt alt ring 1177 sjukvårdsrådgivningen .

Jag har i alla fall blivit ombedd att i från v 23 om det känns konstigt att ringa min bm på det sjukhus jag valt som förlossning . Så jag antar att  det gäller dig med , annars finns ju gynakuten på valfritt sjukhus att ringa .

Jag håller tummarna att det ordnar sig för dig . Förlåt att jag inte kunde vara mer hjälpsam .  

• Kabanga

Ring till förlossningen på direkten! Hoppas att du redan gjort det! Eftersom du redan har en prematur borde du ju veta hur viktigt det är att upptäcka så tidigt som möjligt om något är på gång så att det kan stoppas! Hoppas allt gått bra!

Svar på tråden förverkar?