någon som separerat två gånger?
Som frågan lyder. Finns här någon som separerat två gånger från samma man?
Vi flyttade tillsammans igen men jag har förstått att jag enbart hae vänskaps känslor.
Berätta gärna era historier.
Kram
Som frågan lyder. Finns här någon som separerat två gånger från samma man?
Vi flyttade tillsammans igen men jag har förstått att jag enbart hae vänskaps känslor.
Berätta gärna era historier.
Kram
Jag separerade upprepade ggr. Inser i efterhand att jag borde gått första gången - det fanns ett skäl till att jag gick, skälet försvann när vi inte bodde tillsammans och vi försökte igen(bara för att skälet återigen naturligtvis fanns där när vi väl bodde ihop). Ibland älskar man för högt och vill för mycket för att inse sitt eget bästa.
Jag är mitt uppe i min andra separation med samma man. Första separationen var våren -12. Då var jag halvvägs in i grav m vårt tredje barn när han sa att han inte ville leva med mig. Blixt från kar himmel. Men mot slutet av sommaren ville han ha tillbaka igen. Jag var så lycklig då jag älska honom så mkt + att veta att bäbisen skulle få födas i en hel familj igen. Men nu 1 1/2 år senare är vi där igen. Han pallar inte. Så nu letar jag lägenhet igeeeen och som tur är kommer vi nu denna gång göra bodelning å jag ska bli uppköpt från huset. Det hanns aldrig med förra gången. Jag vet inte vad jag ska känna mer än att jag ska göra allt så snyggt som möjligt för mina/ våra 3 barns skull. Tampas med att slå bort mina känslor för honom varje dag.