• Anonym (fin i kanten)

Konsten att smygfisa

En pinsam tråd om fisar.
    Vill bara fråga er hur ni gör när ni vill fisa tyst?
    En del säger att man kan sära på skinkorna och visst det kan fungera ibland men jag vill inte ta risken att lägga en ljudligt prutt.
    Läste en annan gång att stringtrosor dämpar ljudet av pruttar.
    Har någon provat det?
    Fattar bara inte hur det skulle vara logiskt? 
    Brukar försöka att inte ta i när jag släpper mig men ändå kan det smattra till.

Är jag ensam spelar det ingen roll om jag lägger en brakare men när man är social och med vänner så vill man ju sköta det snyggt. Skäms även när det kommer pruttljud från toan om någon står utanför (även om det är legitimt att göra det på muggen).       
    Ni andra får gärna ge mig lite råd.

• Svar på tråden Konsten att smygfisa
  • Frontline

Ut med det hur det en låter och luktar...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (på toan)

Sitter man på toan kan man ta en bitpapper och hålla för anus med så låter det inte, annars vete tusan hur jag gör...

Tror jag spänner mig, håller mig så att säga och slappnar av lite långsamt så den ska pysa ut liksom. Du får träna

• taquine

Ät rätt mat så slipper du fisa , finns väl inget äckligare än när man står i en affär , sitter på en buss så kommer en  vidrig  stank någonstans ifrån. Jag fiser nästan aldrig 
    Ps blöja är nog bättre ljuddämpare än en ful string  

• Anonym (fin i kanten)
    Anonym (på toan) skrev 2013-11-17 12:23:15 följande:
    Sitter man på toan kan man ta en bitpapper och hålla för anus med så låter det inte, annars vete tusan hur jag gör...

Tror jag spänner mig, håller mig så att säga och slappnar av lite långsamt så den ska pysa ut liksom. Du får träna

Okej skall prova med toapapper.
    Men om man inte är på toa då? 
  • Emy85

Käka laxeringsmedel så slipper du smyga,bara slappna av

• Anonym (Fjärt)

Varför skulle man vilja smyg-fisa?! Jag älskar att släppa loss. Särskilt mot en köksstol i trä. Då brakar det loss så härligt!

• Motherof2

Haha bearbetar fisen i tarmen innan. Brukar funka bra ð???ð???

• Anonym (Q)

När jag har string så dämpar jag ljudet ifrån fisen, det är bra. 
    Fler?

Svar på tråden Konsten att smygfisa