• Anonym (Game Over)

Nu får det vara nog med dessa ungar...

Nu tar jag mitt pick å pack å drar!!!
    Det ska bli så jävla underbart att slippa hans förbannade bortskämda idiotiska ungar!!!!!
    Dom är 15 å 20 år. Den på 20 har gått ur skolan å orkar inte fixa ett jobb å mamman tycker det är ju synd om honom så då kan väl pappa försörja å betala bil, bensin, mobil (leksaker enligt mej). Plus att denne helst ska bo hos oss å äta vår mat!
    Pga "leksakerna" har vi nu hamnat efter med så många räkningar så vi har köpt mat på kredit i snart ett halvår!!!!
    För att pappan inte tör säga till den på 20 att fixa ett jobb eller gå till socialen!
    Dessutom ska den på 15 ha kläder för flera tusen! Har även diabetes som misskötes till max. Blir tvånginstagen på sjukhus titt som tätt. Mamman kan då inte jobb å kräver av pappan att betala för detta.
    För pappan jobbar i Norge å har ju "sååååååå" bra betalt.
    Ja han har en bra lön, men inte fan räcker den till att försörja mamman och "leksaker" till den på 20.

Nu är jag så trött på dessa jävla ungar å deras förbannade mamma så lagom tills vår 1åring början på dagis vid advent kommer jag börja jobba igen å genast flytta!!

Så jävla skönt det ska bli att slippa se dessa förbannade ungar som får precis allt dom pekar på!!
    Å nu slipper jag höra deras tjat om pengar hit å pengar dit å mat som inte går att äta, pga mej.

Ja jag kan lugnt säga att jag HATAR dom!!!!!

Skönt det var att skriva av sej lite :)
    Ha en bra dag å tack för att du läste :)             

• Svar på tråden Nu får det vara nog med dessa ungar...
  • puss

varför flyttar du inte genast?

*puss puss puss puss*
  • Anonym (Game Over)

För att huset är upptaget ännu..
    Vi har kommit överens om att det ska vara fritt fram Lucia veckan :) 

• Anonym (M)

Ha en bra dag du med :)

Jag förstår dig till fullo, situationen låter ju sjuk.

• puss
    Anonym (Game Over) skrev 2013-11-17 17:21:32 följande:
    För att huset är upptaget ännu..
    Vi har kommit överens om att det ska vara fritt fram Lucia veckan :) 

okej. lycka till.
    *puss puss puss puss*
  • nymedlem

Du borde inte skaffat en ny jävla unge med en sån pappa. Bra att du flyttar - ju förr dess bättre!

• Gogelina

Å din sambo säger vad om flytten?

• Anonym (Bella)

Underbart!!! Har själv samma plan vill inte se sambons curlade dryga unge.

• Tessa606

Förstår att du flyttar men jag tycker du riktar din ilska helt fel, både ungarna och exet beter sig så för att din man/sambo tillåter det

• Anonym (Game Over)

Har inte sagt något till pappan ännu för vi skrev kontrakt i förmiddas.
    Han är inte hemma nu för dessa ungar ska passa upp dygnet runt å torkas i röven!!

Vet att inlägget blev lite hur som helst..
    Men ja du har rätt, pappan tillåter ju deras betende för att mamman har skickat socialen på oss gång på gång för att vi (enligt mamman jag) inte kan ta hand om barnen.. Därför gör pappan precis som dom vill.

När den största skulle övningsköra ville den promt inte åka i sin bil för det fanns ingen stereo, jag sa ta en i garaget det ligger två stycken där.
    "men för fan jag har ingen baslåda i bilen din idiot" fick jag till svar.
    Pappans bil har en stor buckla på ena sidan plus att den är lite rostig, då duger det inte att ens sitta i den för den är för ful...
    Därför skulle dom promt köra i min bil, som är gammal, men den hade fungerande stereo å så råkar den ha snygga baklampor så den är ju "såååå" stylad för det..
    Då hade vi två små barn som satt i varsin ganska stor bilstol.
    Fick jag en utskällning som lät, varlfr ska du ha så äckligt mycket bebisstoljävlar i biljävlen när du vet att jag ska köra...

Dessutom när vår första var ca 10mån fick denne tag på en osthyvel å slickar på den.
    Denne nu 20 säger, fy fan vad äcklig du är ditt missfoster.
    När vår förste var ca 3-5mån stod jag vid diskbänken å gjorde välling, den hungrige låg i vagnen å skrek efter mat.
    Säger denne nu 20, men håll käft för fan jag orkar inte höra dej ditt avel..

Ja det finns bra mycket mer att säga om dessa två ungar..
    Vad deras mamma å pappa säger när jag berättar för dom är, men det kan jag väl aldrig tro, dom skulle aldrig kunna säga så om en liten bebis... Oj oj oj guds bästa barn!        

• Gogelina

Oj då.. Du får väl uppdatera oss hur sambon reagerar när du släpper bomben då

Svar på tråden Nu får det vara nog med dessa ungar...