"shemale" eller vad var det för något jag såg?
I och med en annat tråd om "shemale" har jag funderat på en sak jag som jag måste passa på att fråga er på FL som ni kanske kan hjälpa mig med? Ni vet ju det mesta angående Sex & Sånt
För ett tag sedan stod jag i en kö på ICA och såg en man där.Han hade långt hår och var som en man i kroppen med en mörk manlig röst, inte kvinnlig på något sätt. Han pratade ganska högt med den personen han hade med sig så det gick inte att undvika att höra och titta på honom.
Iallafall, när jag tittar på honom ser jag att han bröst och ganska stora också. Jag fick massa funderingar varför han såg ut så där? Kan det vara så att han äter hormoner för att bli kvinna, att brösten håller på att växa ut för att senare operera sig från man till kvinna? Eller kan han ha varit en "shemale", transsexuell eller något annat?
Många tittade och något som var iögonfallande var att han putade med brösten, liksom så att dom verkligen skulle synas. Som om han var stolt över dom.
Frågar en ovetande som inte är så hemma på det här området med könsbyten m.m. Vill så gärna veta vad det var jag såg.....