Måste man redan hålla inne med sina kärleksyttringar....?
Ikväll när jag jag kramade min dotter på fyra år och sa...hej min älskling...du är min älskling ...så sa hon.: Jag vet...du har sagt det många gånger...det är tjatigt...och så sa hon att jag skulle sluta säga det.. Det räcker med att jag sagt det en gång..
Jag blev ledsen och känner mig ledsen över det. Okey om hon var tonåring men hon är bara fyra år...Jag säger det för att jag känner så men jag trodde att det kändes bra för henne att jag sa det men tydligen inte. Hon var väldigt bestämd med att hon inte ville att jag skulle säga det...Jag fick fortfarande krama och pussa henne men inte säga så...
Det blir svårt att låta bli....Att man kan säga för mycket till en fyra åring att man tycker om henne. Det är ju inte så att jag jämt säger det men några gåner per dag...Ibland säger jag först " Du är min älskling...och sen du är det bästa i mitt liv." Kan det vara det andra "det bästa i mitt liv" jag sagt för mycket... det kan jag förstå kanske kan bli en belastning. Med det sa jag ju inte nu ikväll så...
Någon annan som varit med om något liknande?