• blunda74

    Nya bekantskaper/vänner Gävle/Sandviken med omnejd

    Är det någon som känner sig träffad och vill lära känna nya människor i trakterna kring Gävle/Sandviken?
    Är själv nerflyttad hit och tycker det är svårt att lära känna folk utanför arbetet. Känns som de alla har sina kompisgäng redan..

    Är 39 år med en sambo samt två tonåringar i huset :) Tycker om att surra, promenera, umgås, baka med mera. Är ingen krogmänniska direkt. Har lätt till skrattet och tycker om att ha saker att göra.

    Vill lära känna människor att umgås med på fritiden så tveka inte att höra av dig om du känner samma!!!      

  • Svar på tråden Nya bekantskaper/vänner Gävle/Sandviken med omnejd
  • Veronica026
    Halloj!
    Jag är en 41 årig överviktig tjej som bor i gävle med sambo och två barn.
    Jag har alltid varit rätt blyg och haft det ganska svårt med det sociala , träffa nya vänner och så. Men jag känner att vänner är bland det viktigaste man har i livet och jag skulle så väldigt gärna vilja ha lite fler.
    Så jag söker människor - tjejer, killar och par som är sugna på att umgås lite.

    Tex gå ut och äta ihop, fika eller bio eller såna saker.

    Jag och min sambo har också spånat om att det skulle kunna vara jättekul att ha en liten "middagsklubb" där man turas om att vara värd och laga middag åt varann om nån skulle vara intresserad av nått sånt?

    Tja det behöver inte vara så stora grejer heller, titta över på en fika funkar bra det också :)
  • blunda74

    Kul att några vågar ta chansen att surra vidare :) Vet att många människor tycker sig ha för några vänner att umgås med, så även jag så visst är det väl toppen om man kan lära känna några även den här vägen!

    Känner du också för att lära känna lite nytt folk så tveka inte att höra av dig!

  • blunda74

    Har börjat prata med en till tjej och så dig genom denna tråd. Handlar inte om hur många man pratar med mer vilka man pratar med och hur trevligt det är :)
    Själv då, lärt känna några genom denna sida?

Svar på tråden Nya bekantskaper/vänner Gävle/Sandviken med omnejd