• Amoureux

    Tidiga missfall. Vid vilken vecka?

    Vid vilken vecka har ni fått era tidiga missfall?

    Jag får upprepade missfall i  v4+...så i v5. Jag hinner precis plussa och vara glad i några dagar innan missfallet kommer... Rynkar på näsan

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tidiga missfall. Vid vilken vecka?
  • Frögurka

    Tråkigt men kanske ändå bättre de än att få i senare vecka. Ja har fått mf på bim+1 (hade då testat o plussat 2-3 dar före bim)

  • fluu

    MA vecka 13 och MF vecka 9.

    Beklagar, hoppas att det går bra nästa gång!


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Amoureux

    Jag har ett barn sedan tidigare som jag försöker få ett syskon till men det verkar inte gå så bra just nu...
    Tänkte om det var vanligt att få flera missfall på raken för att sedan lyckas.... 

  • CrazyChristina

    Det är inte alls ovanligt med många tidiga mf. De flest som får lite sen mens har egentligen mf utan att dom vet om de. Och väldigt många får mf innan bim utan att veta om det.

  • Amoureux
    CrazyChristina skrev 2013-11-19 20:32:27 följande:
    Det är inte alls ovanligt med många tidiga mf. De flest som får lite sen mens har egentligen mf utan att dom vet om de. Och väldigt många får mf innan bim utan att veta om det.
    Folk pratar inte så mycket om mf, det kanske är därför det känns som om man nästan är ensam om att drabbas av det...Obestämd
  • CrazyChristina
    Amoureux skrev 2013-11-19 20:46:29 följande:
    Folk pratar inte så mycket om mf, det kanske är därför det känns som om man nästan är ensam om att drabbas av det...Obestämd
    Ne tyvärr pratas det inte så mycket om de. Känner jättemånga som fått mf 1-2ggr efter 3mf har man även rätt till utredning för kan vara något som inte stämmer men det är ovanligt att få fler än 4st innan man får en liten som stannar kvar.
  • UoM
    Amoureux skrev 2013-11-19 11:29:39 följande:
    Vid vilken vecka har ni fått era tidiga missfall? Jag får upprepade missfall i  v4+...så i v5. Jag hinner precis plussa och vara glad i några dagar innan missfallet kommer... 

    Precis så är det för mig med... Hinner plussa för att sedan få mf, 6st nu..
  • Amoureux
    UoM skrev 2013-11-26 20:09:59 följande:

    Precis så är det för mig med... Hinner plussa för att sedan få mf, 6st nu..
    Har du  några barn?
  • UoM
    Amoureux skrev 2013-11-26 20:10:54 följande:
    Har du  några barn?
    Min fru har en fungerande livmoder tack och lov så vi har en son,men jag har inte kunnat bära själv nej. 
Svar på tråden Tidiga missfall. Vid vilken vecka?