• Limalie

Hade du mensvärk/molvärk under ruvningstiden?

Svara gärna också när du började få värken Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hade du mensvärk/molvärk under ruvningstiden?
  • Pimpinellan

Ruvat 2 ggr. Första flera symtom,ingen mens,molvärk ganska sent,men före jag testade= plus,men senare MA. Andra inga symtom alls,mens rd 10.

• Moolie

Jag undrar med! Känns som om mensen är på väg... Men den lyser med sin frånvaro! Till vår stora glädje!

Jag har stickningar i ljumskarna. Det står inte som en biverkning av lutinus....

• Limalie
    Moolie skrev 2014-02-06 15:33:33 följande:
    Jag undrar med! Känns som om mensen är på väg... Men den lyser med sin frånvaro! Till vår stora glädje!

Jag har stickningar i ljumskarna. Det står inte som en biverkning av lutinus....

Vilken RD är du på?

Jag hade massor av molvärk i början, och har det även nu då och då i v 15. Lycka till

• Moolie
    Limalie skrev 2014-02-06 15:54:40 följande:

Vilken RD är du på?

Jag hade massor av molvärk i början, och har det även nu då och då i v 15. Lycka till smile1.gif

RD 8! :/
  • Limalie
    Moolie skrev 2014-02-06 15:57:47 följande:
    RD 8! :/
    Ok, hoppas ni får ett fint + snart då det är somsagt jättevanligt med molvärk, trodde mensen skulle komma flera ggr.
  • Moolie
    Limalie skrev 2014-02-06 15:58:40 följande:
    Ok, hoppas ni får ett fint + snart då smile1.gif det är somsagt jättevanligt med molvärk, trodde mensen skulle komma flera ggr.
    Ja, och man blir mer och mer orolig... Springer på toa så fort flytningarna från Lutinus gör sig påmind! Flera kollegor som gjort IVF säger "Slappna av...". Lättare sagt än gjort... Även om de gått igenom exakt samma sak som jag! :/
  • Limalie
    Moolie skrev 2014-02-06 16:02:57 följande:
    Ja, och man blir mer och mer orolig... Springer på toa så fort flytningarna från Lutinus gör sig påmind! Flera kollegor som gjort IVF säger "Slappna av...". Lättare sagt än gjort... Även om de gått igenom exakt samma sak som jag! :/
    Jo så är det. Ändå fram till v 13 kollade jag i trosorna efter blod. Har egentligen inte slappnat nu heller riktigt men mer än innan.

Nu oroar man sig över annat istället, jag tror aldrig man slutar oroa sig så att säga. Alltid är det något.
  • Moolie
    Limalie skrev 2014-02-06 18:15:37 följande:
    Jo så är det. Ändå fram till v 13 kollade jag i trosorna efter blod. Har egentligen inte slappnat nu heller riktigt men mer än innan.

Nu oroar man sig över annat istället, jag tror aldrig man slutar oroa sig så att säga. Alltid är det något.
    Och min kära mor säger till mig "och ändå är det bättre när de ligger i magen"....!

Kände du samma sak längre in i graviditeten?
  • Limalie
    Moolie skrev 2014-02-06 18:22:16 följande:
    Och min kära mor säger till mig "och ändå är det bättre när de ligger i magen"....!

Kände du samma sak längre in i graviditeten?
    Kände vad? Jag är bara i v 15 än så länge

• Moolie
    Limalie skrev 2014-02-06 18:27:13 följande:
    Kände vad? Jag är bara i v 15 än så länge smile1.gif
    Då är du ändå några veckor längre än mig! ;) Ungefär 15 veckor längre! ;)

Men hade du samma molande efter ditt plus? Och i hur många veckor kände du det?
  • Limalie
    Moolie skrev 2014-02-06 19:43:03 följande:
    Då är du ändå några veckor längre än mig! ;) Ungefär 15 veckor längre! ;)

Men hade du samma molande efter ditt plus? Och i hur många veckor kände du det?
    Oh ja, det var nog värst v 4-8, sen har den kommit och gått. Helt normalt eftersom livmodern växer så det knakar. Känns exakt som mensvärk.
  • Moolie
    Limalie skrev 2014-02-06 19:46:40 följande:
    Oh ja, det var nog värst v 4-8, sen har den kommit och gått. Helt normalt eftersom livmodern växer så det knakar. Känns exakt som mensvärk.
    Åh, tack så mycket!! Dina ord har gjort så min huvudvärk släppte och värken i ryggen släppte med!
  • Limalie
    Moolie skrev 2014-02-06 20:48:36 följande:
    Åh, tack så mycket!! Dina ord har gjort så min huvudvärk släppte och värken i ryggen släppte med!
    Så bra

Svar på tråden Hade du mensvärk/molvärk under ruvningstiden?