Vill sexpiska min fru
Jag vill att min fru ska bli min sexuella slav och att hon ska underkasta sig mina vilda piskslag mot henne medan jag kallar henne "stygg slyna". Sedan vill jag att hon ska skrika att hon är min slyna. Hur brukar ni vara?
Jag vill att min fru ska bli min sexuella slav och att hon ska underkasta sig mina vilda piskslag mot henne medan jag kallar henne "stygg slyna". Sedan vill jag att hon ska skrika att hon är min slyna. Hur brukar ni vara?
Älskar när min kille blir dominant, han får gärna smiska mig Hårt! och kalla mig fula saker, nästan strypa mig. Han får gärna dra mig hårt i håret också.
Så gör vi ju inte jämt, men det är sjukt sexigt när man är jätte kåt.
Min kille brukar hänga upp mig i en latexgunga och ta mig jättehårt och skönt. I det här fallet är det jag som kallar honom fula saker så han får energi och blir hårdare. Han blir så vild att han svettas i hela kroppen så det droppar om honom. I ett tillfälle släppte han en prutt. men det va bara sexigt. Jag skrek att han var min pruttslav och han fick mer och mer energi. Jag älskar att kåta upp min man. Snuskigt och gott.