• Chingchongfighter

Sand i sängen efter sex

Inte alltid, men väldigt ofta när jag har sex så blir det fullt med sand eller smuts i sängen. Så pass mycket att jag nästan måste skaka av hela lakanet. Vi kan båda vara nyduschade, men ändå händer detta.
    Detta har inte hänt med någon annan än mig enligt min sexpartner, då detta hänt mig flera gånger med olika partners. Händer oftast när jag fått fontänorgasm.
    Hittar ingen liknande tråd och undrar om detta är något väldigt ovanligt. Hjälp

• Svar på tråden Sand i sängen efter sex
  • Anonym (salt)
    Chingchongfighter skrev 2013-11-19 22:00:14 följande:
    Inte alltid, men väldigt ofta när jag har sex så blir det fullt med sand eller smuts i sängen. Så pass mycket att jag nästan måste skaka av hela lakanet. Vi kan båda vara nyduschade, men ändå händer detta. Detta har inte hänt med någon annan än mig enligt min sexpartner, då detta hänt mig flera gånger med olika partners. Händer oftast när jag fått fontänorgasm. Hittar ingen liknande tråd och undrar om detta är något väldigt ovanligt. Hjälp
    Salt kristaller 
  • shivas
    Chingchongfighter skrev 2013-11-19 22:00:14 följande:
    Inte alltid, men väldigt ofta när jag har sex så blir det fullt med sand eller smuts i sängen. Så pass mycket att jag nästan måste skaka av hela lakanet. Vi kan båda vara nyduschade, men ändå händer detta.

Detta har inte hänt med någon annan än mig enligt min sexpartner, då detta hänt mig flera gånger med olika partners. Händer oftast när jag fått fontänorgasm.

Hittar ingen liknande tråd och undrar om detta är något väldigt ovanligt. Hjälp

Helt underbar rubrik! :D Det hann surra mycket i skallen på mig innan jag läste inlägget.
  • Anonym (Samma här)

Det blir lika för mig också. Mycket irriterande för mig. Men min kille tycker ändå att det är hett, eftersom det just beror på att det varit så vått och det under sexets gång torkat in och skavts bort och då blivit som just sand...

• caliman
    Fantasilös skrev 2013-11-20 09:00:36 följande:
    Har du en bullfitta så kanske det är små smulor som lossnat? :D
    Haha morgonens asgarv :)
  • Fridayyy

Vadå FULLT med sand?? Du ser väl om det är sand eller nåt annat?

Svar på tråden Sand i sängen efter sex