• Anonym (....)

Låg med kompis pappa..

Ja, som jag skrev, jag låg med min kompis pappa.. Jag känner mig lite äcklig nu.

Det hände i lördags och jag var hemma hos min kompis och skulle sova över. Jag har retat hennes pappa mycket och ville att han skulle bli tänd på mig. Klätt mig och betett mig utmanande. Inte så min kompis märkt något.

Så i lördags när vi lagt oss gick jag upp för att dricka och hennes pappa satt då i vardagsrummet och såg på tv. Jag gick och satte mig i soffan också. Han sa att jag var fin och skulle komma närmare så ja, jag gjorde det. Vi kysstes och sedan satte jag mig över honom och tillslut bar han mig till sovrummet och vi hade sex. Sedan stack jag upp till min kompis igen.

Han är närmare 40 och jag är 20. Är jag äcklig som gjort detta? Jag tyckte om det men känner mig ändå äcklig och att jag gjort fel. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Låg med kompis pappa..
  • Anonym (^^)

Jag tycker du får skylla dig själv, du ville ju detta. Men du sviker ju din kompis, jag tror inte hon skulle gilla det.

• yndra

Du far skylla dig sjalv. Du ar 20 ar, ingen barnrumpa direkt.

• Anonym (....)

Jag vet att jag får skylla mig själv. Jag ville ju det och jag tyckte om det. Jag tror inte jag ska berätta detta för min kompis, nej. Men jag ville ha honom och känner fortfarande att jag vill det men på något vis känns det ändå fel..?

• Anonym (O)

Att vara attraherad utav någon är ju inte fel, det är ju inget som du kan hjälpa. Är han gift eller har ett förhållande? Din kompis kommer nog Verkligen inte att tycka detta är okej. Jag ser dock ingen anledning i att du borde berätta för henne. Hade ju varit skillnad om det varit hennes pojkvän liksom..

Svar på tråden Låg med kompis pappa..