Badoo, kontakt med kundservice?
Jätteviktigt! Vet någon hur jag får kontakt?
Jätteviktigt! Vet någon hur jag får kontakt?
Har betalt 100kr för en test månad dom lovade det var gratis i en månad seb får ja uppgradera, tog bara några dagar 3-4 då har bedragarna dragit 79 kr varjedag säkert 9 dagar banken är informerade dom kollade att det kom från bado o ja hargjort allt rätt nu vill ja ha mina pengartillbaxo inga nr får man tag i så man kunnat lösa de med dom direkt slippa dra in polisen !! Varnar alla många av mina vänner har blivit drabade vi talar säkert många hundra tusenminst !!????hjälp någon som vet hur man får tag på dessa bedragarna på telefon tex??
Har samma problem ,det tyder på att något är fel ,dom har dragit flera tusen från mej trotts ja bara har en prövovecka där jabetalt 100 kr som där står hycklare!!så ledsen!!????????
Ingen kondtjänst eller ens telefon nr så man kan lösa problemen eller få en förklaring!!men polisen är inkopplad
Betalar man på badoo, så ska man omedelbart klicka på att avsluta, då får man sin månad men är säker på undvika den "automatiska" förnyelsen av avtalet.
- Det går att få kontakt med dom. Har lyckats när jag ilsket beklagade mig över alla fejkkonton.
badoo.com/feedback/
team.badoo.com/contacts/
Samma med övriga betalsidor, där väljer jag hellre kortaste avtalet som är dyrare, men då har man svart på vitt att det bara ska vara en månad och inte bli någon automatisk debiteringshistoria.