• Anonym (Ungamammaa91)

2 missfall på 3 månader :(

Jaha, då va man hos gyn idag och dom konstaterade att där fanns fosterhinnor men inget foster och enligt dom va jag i 5+0 men enligt min sista mens 7+5. Dom trodde det var missfall men inte helt säkra utan de kunde va för tidigt o se också men jag skulle ändå ta de som ett missfall för jag haft ont i magen och haft lite rosa på pappret o blött pyttelite Är så ledsen :(. Hur kan man få 2missfall på så kort tid? Har 2 friska pojkar sen innan

• Svar på tråden 2 missfall på 3 månader :(
  • Anonym (Kram)

Skickar styrkekramar❤

• Lillium

Beklagar vet hur du känner dig, allt känns så hopplöst och man förstår inte varför. Fick själv mf i vecka 5+2 i september och sen blev jag gravid direkt utan mens och sen fick jag mfl igen i 8+6

Ska vänta en mens innan vi försöker igen. Känns så avlägset med en bebis men vi får hålla hoppet uppe. De är tydligen 1/100 att man får 3 missfall på raken. Du har ju två fina barn så du vet ju att det går.

Kram <3

• Anonym (V 5)

Jag har också fått två mf på kort tid ett i okt och nu i dec, var i v 5 båda gångerna så jag har inte gått långt. Denna gång 2 dagar längre och med tydliga grav känningar som jag inte hade vid förra mfet, kändes som när jag var gravid med sista barnet.

Svar på tråden 2 missfall på 3 månader :(