• Anonym (Inte min familj)

Vill inte ha med hans unge på fotot!

Jag vill så gärna gå till fotografen med mina barn. Antingen bara mina två barn eller alla fyra. Min man är mitt äldsta barns styvpappa, men barnet bor här nästan heltid och dom tycker om varann.
    Problemet är hans barn från innan.
    Hon är inte en del av min familj och jag vill inte ha henne på ett familjporträtt på vår vägg!
    Är det ok om jag säger det till min man? Att hon inte får vara med?

• Svar på tråden Vill inte ha med hans unge på fotot!
  • Eterisk
    Anonym (Inte min familj) skrev 2013-11-20 20:20:16 följande:
    Jag vill så gärna gå till fotografen med mina barn. Antingen bara mina två barn eller alla fyra. Min man är mitt äldsta barns styvpappa, men barnet bor här nästan heltid och dom tycker om varann. Problemet är hans barn från innan. Hon är inte en del av min familj och jag vill inte ha henne på ett familjporträtt på vår vägg! Är det ok om jag säger det till min man? Att hon inte får vara med?
    Ja, det tycker jag verkligen att du ska säga till din man. Det är bra för honom att höra det.
  • Anonym (Inte min familj)

Hon är här vh (2-4 dgr i mnd)

• Anonym (varför inte?)

Varför vill du inte det?

• Anonym (charmigt)

Jag gissar att du har läst de andra fototrådarna och tolkar vuxna barns viljor som du vill....

Grattis, säg till mannen att du inte vill ha med hans unge på bild.

• vampyria2
    Eterisk skrev 2013-11-20 20:21:39 följande:
    Ja, det tycker jag verkligen att du ska säga till din man. Det är bra för honom att höra det.
  • Nattsvart

Det är väl bara att göra det. Att du framstår som ett arsle verkar inte bekymra dig ändå.

• Queenie70

Tycker absolut att du ska berätta för honom. Jag hade verkligen velat veta om min partner såg på det viset på mitt barn.

• La Lola
    Queenie70 skrev 2013-11-20 20:30:09 följande:
    Tycker absolut att du ska berätta för honom. Jag hade verkligen velat veta om min partner såg på det viset på mitt barn.
    Håller med!
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Leone i Västerås

Ska bilden sitta uppe på väggen ska självklart ALLA barn vara med. Utöver den bilden kan ni ju ta många fler bilder med kanske bara dig och barnen (dina, era eller vad du nu vill) , mannen med barnen, bara barnen osv..... och de bilderna kan du ju ha i eget album eller nåt.

Mamma till fyra underbara barn på jorden och två i himlen
Svar på tråden Vill inte ha med hans unge på fotot!