• Meoow

Julklappar till en femåring!

Önskar lite tips på vad man kan hitta på till en femåring i julklapp. Mycket smågrejer eller någon större sak för en femhundring hade jag tänkt! 

Presenten ska vara till en tjej som älskar prinsessor och vackra saker, men tips på spel eller dylikt som även lär en del via lek skulle uppskattas! Hon gillar att räkna, skriva osv.  Väldigt vetgirig och nyfiken! 

• Svar på tråden Julklappar till en femåring!
  • Lena

Zooloretto är ett skojigt spel som passar hela familjen

Plusplus är pyssligt och trevligt

• Filuren83

En sådan där liten dator där man lär sig räkna och säkert läsa lite också.

• EllisBell

Jag har en likadan tjej som du. Hon skall få ett Barbiehus för det önskar hon sig. Sen blir det nog hårgrejer, smycken (tänkte leta efter någon fin låda/skrin och fylla med blingblig från typ HM) , pysselböcker och fina pennor. Kanske någon utklädningsklänning...

• shehag
    Meoow skrev 2013-11-21 11:37:26 följande:
    Önskar lite tips på vad man kan hitta på till en femåring i julklapp. Mycket smågrejer eller någon större sak för en femhundring hade jag tänkt! 

Presenten ska vara till en tjej som älskar prinsessor och vackra saker, men tips på spel eller dylikt som även lär en del via lek skulle uppskattas! Hon gillar att räkna, skriva osv.  Väldigt vetgirig och nyfiken! 
    Hej,

jag har en 6 åring som älskar Hello Kitty. Jag vet inte om din flicka gör det också. Om hon gillar det så är det en bra köp till henne. Prova med den här butiken. Du kanske får lite tips och ideér. De har massor med Hello Kitty saker i alla fall.

www.kittyfan.se

/SH
  • Lena

vår femåring får en ny kokbok. Hon fick egen kockkniv och en kokbo i sommras när hon fyllde år. Hon väljer recept en gång i veckan och är med och lagar det

Svar på tråden Julklappar till en femåring!