• Mammaboosten

    Positiva tråden!

    Dags för positiva tråden!


    Vissa dagar känns så där dystra och mörka. Som att allt omkring en bara är elände, både i vardagen och i omvärlden… men det händer ju bra saker i världen också! Så det är ju faktiskt hoppfullt! Så varför inte ha en tråd där vi pratar om bra saker som har hänt :)


    Vad har du upplevt idag som känts extra positivt? Dela med dig!


    Kram från Mammaboosten

  • Svar på tråden Positiva tråden!
  • LisanA

    Åh sånt här gillar jag! Bra initiativ!
    Idag var busschauffören på väg till jobbet sååå himla härlig, han pratade i högtalaren och peppade upp hela bussen i novembermörkret. Det tycker jag var positivt :)

  • Kajsa75

    Jag fick en jättefin komplimang av en kollega som jag inte känner så väl.
    Tänk vad så lite kan göra så mkt :) Made my day!

  • Frisan
    Solig Jag har varit på ett för mig väldigt viktigt möte idag, och var väldigt spänd och nervös innan, men det var ett bra möte och det kan ändra min framtid till en mycket bättre tillvaro för mig , det kan bli hur bra som helst, så jag är mer än nöjd med hur det blev.Skrattande
  • Wondering
    Frisan skrev 2013-11-21 15:41:55 följande:
    Solig Jag har varit på ett för mig väldigt viktigt möte idag, och var väldigt spänd och nervös innan, men det var ett bra möte och det kan ändra min framtid till en mycket bättre tillvaro för mig , det kan bli hur bra som helst, så jag är mer än nöjd med hur det blev.Skrattande
    Åh vad härligt!! Grattis :)
  • Mamma i hjärtat
    Wondering skrev 2013-11-22 11:24:51 följande:
    Jag fick en puss på kinden av någon jag tycker mycket om imorse.
    Värmde :)
    Alltid mysigt :)
  • Guldrosen

    Puffar också för denna tråd! Den borde alltid ligga först (fäst) i det allmänna forumet!

    Idag njuter jag av att vara ledig och bara softa runt. Jag tänker inte vara "duktig" och prestera något idag. Ikväll ska jag iväg på grillfest och ska bara njuta av mat och dryck. Det tycker jag är positivt.


    Jag glimmar som Guld och är vacker som en Ros
Svar på tråden Positiva tråden!