Underboobs
Är inte underboobs bland det sexigastes finns? Jag tycker det är så snyggt att jag försöker ha det så ofta som jag kan. Hemma, i bilen, på gymmet. Vad tycker ni? Nedan är ett exempel på hur det kan se ut.
Är inte underboobs bland det sexigastes finns? Jag tycker det är så snyggt att jag försöker ha det så ofta som jag kan. Hemma, i bilen, på gymmet. Vad tycker ni? Nedan är ett exempel på hur det kan se ut.
Haha, ja jag vet inte. sexigt men passar sig inte ute bland folk. Skulle vara mycket sexigare helt naket. Så jag säger nog Nej
Eh?
Förstår knte riktigt varför.
Tar du på dig en för liten bh då? Så brösten sticker ut haha
Naee.. Jag är kvinna och är bisexuell, älskar bröst men det där är inte sexigt. Som skrivaren ovan, helst naket.
Fast jag tycker ju om att få fantisera lite om vad som finns där under, då blir "underboobs" för mycket.
Jisses vad jag förklarar dåligt! haha!
Ja.... vad ska man säga... det är ju bröst, klart som fan att det är sexigt !!
Men brukar du verkligen gå så på gymmet ? Tala då om var fan du gymmar för jag byter omedelbums ! :)
Eftersom jag inte har liknande (förmodligen oökta) tuttar som kvinnan på vilden så skulle det se extremt skumt ut. Jag hade nog inte haft underbiobs även om jag haft sådana. Dock känner jag mig sexig när jag har vitt linne utan bh.
Haha, vad vet du om det? Du har väl inte sett mina tuttar i vitt linne? Eller helt otänkbart är det ju inte iofs