• Tashie

Vadå inte säga neger, sluta vara så pekå??????

Neger är ju en färg!!!!!! Svart heter det!!!!!!!! Jag får säga det närhelst jag vill, pksvin!!!!!!!!! pk pkyama!!!!!!!! Nu blir jag kränGt!!!!!!!!!!!!! Vad hände med yttrandefriheten?????????????

Skillnaden mellan naturen och civilisationen är att i naturen går de inkompetenta under och i civilisationen gör de inte det.
  • Svar på tråden Vadå inte säga neger, sluta vara så pekå??????
  • såärdet

ååh så barnsligt... enough said

• Severus

Kan någon berätta vad ironin är i detta fall?

Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Dixie
    Tashie skrev 2013-11-22 08:41:31 följande:
    Neger är ju en färg!!!!!! Svart heter det!!!!!!!! Jag får säga det närhelst jag vill, pksvin!!!!!!!!! pk pkyama!!!!!!!! Nu blir jag kränGt!!!!!!!!!!!!! Vad hände med yttrandefriheten?????????????
    Skillnaden mellan naturen och civilisationen är att i naturen går de inkompetenta under och i civilisationen gör de inte det.

På vilket sätt är du ironisk, eller är du bara ignorant?
  • Tashie

Vi är i ironi och satir, det här är satir i högsta grad.

• Severus
    Tashie skrev 2013-11-22 08:55:55 följande:
    Vi är i ironi och satir, det här är satir i högsta grad.

Ok

Då tillhör jag de som missat vad satir är
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Bart3000
    Tashie skrev 2013-11-22 08:41:31 följande:
    Vad sägs om att starta en milis eller medborgargarde, för lagarna och reglerna inte funkar i Sverige.
    Brottslingar slipper, Offer och oskyldiga åker dit oops det saknas en liten detalj så nu mördare är du fri, nu är du skyldig för detaljen säger det.
    Och yttrandefriheten stärker Hitler anhängarnas position, jaha hota press, politiker och vänstern shit vad sjukt.
    Sverige har kvar yttrandefriheten trots den missbrukas, låter hatiska grupper att existera och det borde vara noll tollerans mot sådans grupper tros det kommer SD in i riksdagen. Var det inte så Hitler kom till makten efter ha misslyckats med en militärkupp, ni är verkligen naiva, rustar ner försvaret. NB Bra d¨å får ryssarna okupera oss. Sedan ser den till att andra religoner blir till åtlöje.
    Sedan har vi den där interigritet, fattar ni inte att man låter som om man döljer något. Har svenskarna inte rent mjöl i påsen eller.
    Borde strikt förbudas, nazister, kommunister, fashister, extremister, terrorister samt extrema feminister som inte tänker på att alla ska samma vilkor utan vill bara ändra på naturen. Lika lön fain, men unisex, hen, och liknande fan vad ska det vara bra för.44
Svar på tråden Vadå inte säga neger, sluta vara så pekå??????