Emmaljunga Edge Duo Combi?
Är det någon här som har en sådan? Vad tycker ni? Går den att köpa online någonstans? Ungefär vad kostar den?
Är det någon här som har en sådan? Vad tycker ni? Går den att köpa online någonstans? Ungefär vad kostar den?
Har en inköpt 2011. Skitbra. Rejäl, bra med saker man får till då man köper den. Men emmaljunga kan inte beskyllas för att vara billiga. Ca 8500 går den på.
Men vi tycker värd vartenda öre! En RIKTIG vagn. Vissa kanske tycker den är för stor när den ska in i bilen kanske.
Tack för svar :) Till första barnet (7år sedan) hade vi en Emmaljunga Cerox och var väldigt nöjda med den. Den var väl inte heller jättebillig, kring 7500kr.
Jag gillar att dom känns stabila och ordentliga :)
Tack för svar :) Till första barnet (7år sedan) hade vi en Emmaljunga Cerox och var väldigt nöjda med den. Den var väl inte heller jättebillig, kring 7500kr.
Jag gillar att dom känns stabila och ordentliga :)
Har också den. Med duo S chassit inköpt i somras. Allt som allt med täcke till och så så gick det på 10.000kr. Vi är supernöjda eftersom vi ska ha den i vinter. Men vettefan om jag vill ha en sån stor terrängvagn i sommar sen
Ja, vi måste pröva så den går in i bilen öht.. Och 10 000kr för en barnvagn.. Nja... Jag vet inte. Men fin och bra verkar den vara :)
Hade en till äldsta dottern (född -09). Köpte den begagnad på blocket och den var som ny!
Använde den mycket flitigt i 3 år ungefär. Hade sportchassit och vagnen rullade överallt! Har dragit den genom stora vägarbeten och halvmeterhöga plogkarmar utan problem! Körde den genom 2 dm nysnö då dottern skulle hämtas från dagis! Underbar vagn! I stan och på sommaren på gång- och cykelvägar rullade den underbart och lätt! Har aldrig tyckt den varit tung och klumpig.
Det som kan tänkas vara till nackdel är väl att den tar plats i bilen men jag ska ärligt säga att jag aldrig tyckt det varit ett problem. Vi hade en v70 och fick in den lekande lätt.
Jag skojar inte när jag säger att jag faktiskt grät floder (på riktigt) då jag insåg att jag inte skulle kunna använda vagnen till bebis nr 2. Det blev nämligen tvillingar och jakten på en tvillingvagn inleddes.
Det var med stor sorg jag fick sälja min älskade vagn och nu har jag 3 (!) tvillingvagnar då ingen av dom är lika passande överallt som min emmaljunga.
Kan tillägga att jag fick min vagn sålt för nästan samma summa som jag betalade för 4 år sedan, den var fortfarande helt felfri och superfräsch!