Sisko skrev 2013-11-23 11:07:04 följande:
Jo streck finns ju, därav blir min undran... Iom den tidiga utslaget och sen att på den ena jag tog blev de ljusare att finns det många som fått falskt positiva med rfsu?
Jag har då själv alltid använt mig av rfsu och aldrig fått sådana här resultat när jag tex ej varit gravid (har 4st barn så)
Tog och modulera bilden lite med gårdagens test och ett nytt då blev det följande
(för att framhäva strecken att man ser att de är röd, men undrar är det normalt med dessa förteelser med rfsu)

Och ja, jag vet... Vänta till dagen när mensen är förväntad, men ändå är man nyfiken! :D
Hehe, för nog har man alla de symtom, kissnödighet, yrsel, illamående, svullen mage osv osv osv...
(Känns helt klart igen från de föregående graviditeter...)
Fast på denna bilden ser strecken inte speciellt skarpa ut ,utsmetade och inga raka kanter?
Ta ett digitalt test kanske?Jag vet bara att dessa RFSU mäter från 50mlu/ml medan exempelvis clear blue mäter från 25mlu/ml så känsligheten är dubbel med CB.
Jag har sett falska RFSU men då har det oxå varit utsmetat och otydliga konturer.