Vad finns det för tabletter att köpa så att hungern försvinner?
Har läst om flera olika tabletter för ett tag sen, men kommer tyvärr inte ihåg vad någon heter.
Har läst om flera olika tabletter för ett tag sen, men kommer tyvärr inte ihåg vad någon heter.
Någon som testat efedrin? Och vet var man kan köpa det?
Snälla... nån måste veta?
Efedrin är olagligt.
Jag äter Tartarus, fettförbrännande, och har för mig att det är efedrin i det fast med ett annat namn, just för att det blev olagligt.. Men men, det är inte så svårt att fixa fram efedrin iaf. Vill man ha det tillräckligt mycket så vet man vad man ska googla...
Ät mat.
Funderat på att banta?
Istället för att bete dig som en pajas och efterfråga efedrin o.d
Efedrin i olika format och styrkor finns att beställa från hundratals olika nätshopar ex i England där det betraktas som hälsotillskott.
Nån anmärkte lagen men för att reda ut missförstånd så är inte efedrin narkotikaklassad, tror den går under doping.
Jag beställer mina hälsoprodukter från http://centurysupplements.com/ sambon fick efedrin därifrån och än så länge har hon tappat tio kilo.
Däremot är efedrin ingen mirakellösning, vill du ha en sån får du vända dig till amfetamin och den är däremot olaglig.
Efedrin kan hjälpa i viktnedgång men om man vill att viktnedgången ska hålla får du inte döva bort hungern, snarare anpassa dina matvanor så du äter regelbundet, säg var 3-4.e timme och du äter rätt, skippar socker läsk.
Kroppen anpassar sig efterhand och hunger kommer regleras av klockan.