• Anonym (Panik!!!)

Rakat muffen och tvåan. Kliar ihjäl mig:///

Ska på dejt ikväll. Vaknat tidigt och tog stora rakhyveln med i duschen. Hela muffen blev slät och jag tänkte att de fjunen som finns vid tvåan inte heller kan vara kvar, tog bort dessa. Men nu kliar det för jävligt. Riktigt jäkligt.

Kliar så det blir knallrött och jag känner mig som Jim Carry med en borste i rumpen.
    Vad kan man göra så det slutar att klia och inte är rött?
    Kommer ju vara pinsamt att gänga isådant fall:(   

• Svar på tråden Rakat muffen och tvåan. Kliar ihjäl mig:///
  • kailie

Det slutar säkert tills ikväll, klia inte på det bara.

• Anonym (olja)

Smörj med babyolja och lufta :)

• Anonym (gs)

Går det inte att testa typ babypuder? Funkar ju för röda babyrumpor... Pudret suger upp ev fukt i ljumskarna o mellan skinkorna och minskar friktionen. Det värsta som kan hända är att det inte fungerar men vad som helst är väl bättre än att uppleva det du just nu upplever.

• Anonym (Medhårs)

Du rakade mothårs va?

• La Lola

Smörj in dig med någon fet kräm! Gärna parfymfri.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (bea)

ja men herre jösses så pinsamt, hela tråden är ju för fan pinsam .Tror du en karl hade suttit på fl och ojat sig att den rakade pungen kliade ? Fy fan inte konstigt vi kvinnor har lägre lön för vissa har iq so sin skostorlek. För vem rakar du dig ditt knull eller för din egen skull +??? 

• HWR

Testa att smörja med inotyol. Det funkar på barns röda rumpor :)

• Anonym (Panik!!!)
    HWR skrev 2013-11-23 08:25:11 följande:
    Testa att smörja med inotyol. Det funkar på barns röda rumpor :)

Har bara idomin, men det klibbar och kliar lika mycket.
  • Anonym (gs)
    Anonym (bea) skrev 2013-11-23 08:19:41 följande:
    ja men herre jösses så pinsamt, hela tråden är ju för fan pinsam .Tror du en karl hade suttit på fl och ojat sig att den rakade pungen kliade ? Fy fan inte konstigt vi kvinnor har lägre lön för vissa har iq so sin skostorlek. För vem rakar du dig ditt knull eller för din egen skull +??? 
    Nej en kille hade förmodligen inte suttit på FL och frågat på råd. En kille hade förmodligen varit på existenz och berättat en rolig anekdot om kliande pung. Finns ju en rätt berömd historia på nätet om vad som händer om man som kille rakar sig där bak, går säkert att googla för att få fram den.

FL är väl fri att fråga vad man vill om, sannolikt frågar man inte öppet om råd i sådana här frågor eftersom det finns så många som reagerar på det sätt du gör. Man behöver inte alltid tiga o lida, ibland går det att fråga om råd anonymt och slippa outa sig som en person med samma "IQ som sin skostorlek", Varför då inte uttnyttja den möjligheten då ifall man har någonting som man besväras av...?
Svar på tråden Rakat muffen och tvåan. Kliar ihjäl mig:///