• Limalie

    Plussar 11 dagar efter ovitrelle, är det ett säkert resultat?

    Idag är det 11 dagar sen jag tog ovitrelle, testade igår för att kolla om sprutan gått ur koppen, visade svagt plus. Tog ett på morgonen nu igen för att kolla, nu visar det fortfarande plus? Lite starkare till och med tror jag?
    Tog sprutan tis 12:e så nu måste väll sprutan va ur kroppen?

    är jag gravid ?Förvånad

  • Svar på tråden Plussar 11 dagar efter ovitrelle, är det ett säkert resultat?
  • Tuttiluttan

    Vi hade testdag på dag 12 via blodprov, så Ovitrellen bör va ute ur kroppen på dag 11. Dumt av kliniken annars o testa dag 12

  • Limalie
    Tuttiluttan skrev 2013-11-23 10:27:29 följande:
    Vi hade testdag på dag 12 via blodprov, så Ovitrellen bör va ute ur kroppen på dag 11. Dumt av kliniken annars o testa dag 12
    eller hur. Och mitt streck är ju starkare idag än igår. Herregud, det trodde jag ju aaaaldrig skulle hända mig igen, 2 streck DrömmerSolig
  • flowers

    Jo då, du är gravid! 
    Testade 10 dagar efter sprutan och ett svagt, svagt plus kom fram, blev sakta men säkert starkare!
    Stegrade dock långsamt, är nu gravid i vecka 22+. 
    Hjärta     

  • Limalie

    flowers: Härligt att höra, och grattis japp, har förstått att jag är gravid nu hehe, men tog ett tag att sjunka in, tidigt än och hoppas verkligen allt går vägen. Men får en fin stegring på mina tester för varje dag som går. Strecken är väldigt starka redan idag på bim-2.

Svar på tråden Plussar 11 dagar efter ovitrelle, är det ett säkert resultat?