• Snart vår

    Hjälp med att tyda grav.test!

    Hej! Har gjort fyra inseminationer och är inne på ivf nr två. Är 40 år, har endo och läkaren har inte gett mig en bra prognos för att lyckas. Är på ruvardag 11 och gjorde grav.test i morse med ett test från Billiga tester och jag tycker mig se ett svagt, svagt streck. Är det bara inbillning? Snälla hjälp mig och säg om ni också ser något! Är rädd att jag bara vill för mycket.. Kram

  • Svar på tråden Hjälp med att tyda grav.test!
  • Snart vår


    Här är bilden. Är det någon som ser ett jättejättesvagt streck? Tog bilden när det hade gått 2 min och 40 sek.
  • Limalie
    Snart vår skrev 2013-11-23 10:31:02 följande:
    Är det sant?? Gud vad glad jag blir!!
    Ditt ser lika fint ut som mitt som jag tog idag på morgonen  
  • Snart vår
    Limalie skrev 2013-11-23 10:38:34 följande:
    Ditt ser lika fint ut som mitt som jag tog idag på morgonen  

    Åååå, grattis!!! Vilken dag är du på?
  • Limalie
    Snart vår skrev 2013-11-23 10:45:32 följande:

    Åååå, grattis!!! Vilken dag är du på?
    RD 7 bara så jag är förvånad, men 11 dagar efter ovitrelle så den SKA ha gått ur kroppen och strecken blir starkare. Så hoppas verkligen det stämmer och för all del, går väl.

  • Snart vår
    Limalie skrev 2013-11-23 10:49:27 följande:
    RD 7 bara så jag är förvånad, men 11 dagar efter ovitrelle så den SKA ha gått ur kroppen och strecken blir starkare. Så hoppas verkligen det stämmer och för all del, går väl.

    Ja, ovitrelle ska ju ha gått ur efter 10 dagar. Nu får vi hoppas att strecket håller i sig och blir starkare och starkare för oss båda! Skål
  • Sofie mamma till 2 prinsar

    Det där är mycket tydligare än strecket jag fick på mitt test å jag är i högsta grad gravid så Grattis!!! :D

  • Snart vår
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2013-11-23 15:11:28 följande:
    Det där är mycket tydligare än strecket jag fick på mitt test å jag är i högsta grad gravid så Grattis!!! :D
    Å, tack!!! Då kan jag känna mig lite lugnare. Pendlar mellan hopp och förtvivlan. Hoppas att strecket är lite starkare imorgon.. 
  • Snart vår
    Sofie mamma till 2 prinsar skrev 2013-11-23 15:11:28 följande:
    Det där är mycket tydligare än strecket jag fick på mitt test å jag är i högsta grad gravid så Grattis!!! :D
    Och grattis till dig också, så klart!!! Glad
  • Limalie
    Snart vår skrev 2013-11-23 23:58:53 följande:
    Å, tack!!! Då kan jag känna mig lite lugnare. Pendlar mellan hopp och förtvivlan. Hoppas att strecket är lite starkare imorgon.. 
    Självklart är du gravid! Testa med clearblue digital annars så får du svart på vitt. Det gjorde jag i eftermiddags Härligt att se orden "Gravid"
  • Snart vår
    Limalie skrev 2013-11-24 00:08:22 följande:
    Självklart är du gravid! Testa med clearblue digital annars så får du svart på vitt. Det gjorde jag i eftermiddags Härligt att se orden "Gravid"
    Jag såg det i en annan tråd. Grattis!!! Underbart. Jag ska testa med clearblue imorgon kanske. Är bara så jäkla rädd för att det inte kommer stå gravid och för hur jag kommer må då.
  • Limalie

    Tro mig, jag var livrädd och ville inte titta på testet .

Svar på tråden Hjälp med att tyda grav.test!