• Fnulan

Blogghjälp och bloggdiskussion

I denna tråd vill jag att vi bloggare ska hjälpa varandra!

Det är säkert flera här med kunskap om till exempel skatteregler, design och vetskap om bra länkar till hjälpsidor m.m.

Mitt syfte med denna tråd är INTE att du ska göra reklam för sin blogg, utan meningen är att vi ska kunna hjälpa varandra.  Se det som en hjälptråd med tips och trix. 

De inlägg som enbart innehåller din bloggadress kommer att tas bort. Jag vill inte att tråden ska tappar sitt syfte. 
  • Svar på tråden Blogghjälp och bloggdiskussion
  • L2K

Åh, precis vad som behövs! Det är en stor djungel och svaren är svåra att finna...

• Fnulan
    Lavendla skrev 2013-11-23 11:35:57 följande:
    Vilken bra ide, jag är i te själv så kunnig så här kan jag lära mig med andra ord :)
    Välkommen, jag är inte heller ett proffs, men tillsammans kanske vi blir?
  • Lavendla

Du fnulan var in och titta på din blogg och blev så glad för för nåt år sedan så följde jag dig sen sluta jag blogga till veckan här när det drog i bloggtarmen

• Fnulan
    Lavendla skrev 2013-11-23 13:03:12 följande:
    Du fnulan var in och titta på din blogg och blev så glad för för nåt år sedan så följde jag dig sen sluta jag blogga till veckan här när det drog i bloggtarmen
    KUL! Välkommen tillbaka till bloggisfären <3
  • Lavendla

Tack :) jag verkligen suger på design och sånt är ni bra på det? Samarbetar ni med några företag är det då det går skatt eller vad menar du med skatteregler ts?

• Fnulan

Jag har fixat och trixat en del  innan, men kanske kan uppdatera mig =). Nu 'är jag på en portal och slipper göra ngt. 

Ja jag samarbetar med företag och då förmånsbeskattar jag. 

• KimSmile

Hej! Ni kanske kan hjälpa mig! 

Jag håller på och få till en "blogg" där jag kan utveckla min dröm om att jobba som fotograf! Nu är det så att jag vill ha en "om mig" meny/länk typ, men att när man klickar på den så kommer man till ett inlägg där det står fakta om mig. Men jag vill inte att inlägget ska synas för övrigt i bloggen! Vet någon hur man kan göra?

Tack på förhand! :)

Svar på tråden Blogghjälp och bloggdiskussion