• Anonym (va fan)

Han stoppar hela tiden in sina fingrar mellan mina ben!

Jag är så arg på killen att jag kokar. Han tycker att det är jätteroligt att komma upp bakifrån och stoppa två fingrar mellan benen på mig, eller försöka peta mig i analen med fingret om jag bara har trosor på mig. Han kan t.o.m stoppa fingrarna mellan benen på mig när vi är ute där det finns risk för att folk faktiskt ska se. Jag blir lika förbannad varje gång, och han skrattar och säger att han kommer att fortsätta just därför.

Han tycker jag är löjlig som blir arg men jag känner mig förnedrad och kränkt, och jag tycker faktiskt att det är ett övergrepp att göra saker med andras kroppar trots att de uttryckligen sagt att de inte vill. Hur arg jag än blir så verkar han inte ta mig på allvar, så jag vet inte hur jag ska markera så han fattar. Just nu tänker jag att jag borde ge honom en rungande lavett, gärna ute så att alla ser, om han är så dum att han försöker sig på det igen. Det borde väl klassas som självförsvar i det läget eftersom jag måste ha rätt att freda min kropp? Vad hade ni gjort?

• Svar på tråden Han stoppar hela tiden in sina fingrar mellan mina ben!
  • Anonym (me moi)

Jag hade pratat med honom om det när det inte precis hänt. Säg att du känner dig kränkt av det.

Jag hade smällt till om han inte lyssnat utan gjort det igen. fortsätter han hade jag nog inte tvekat att göra slut ifall han inte fattar

• Anonym (va fan)
    Fundersam man skrev 2013-11-23 13:49:45 följande:
    Knäa honom i skrevet nästa gång. Det förtjänar han.
    Ja jag har sagt det till honom också, att jag kommer knäa honom nästa gång... Så han har iallafall fått en varning.
  • Anonym (Respektlöst)

Men vad är det för en jävla kille du är tillsammans med?
    Respekterar han dig för övrigt? 
    Hur länge har ni varit ihop?

• Fjärilslarv

din kropp dina regler!
    ge han en rak höger nästa gång och skyll på nödvärn.
    han har ingen rätt att göra som han gör och jag hade skilt mig om min man gjorde något liknande. 

• Anonym (gör det!)

Det här låter så vansinnigt löjligt men när jag var yngre tyckte min pojkvän att det var roligt att peka med fingret in i min mun varje gång jag gäspade.. efter ett tag blev det så jäkla stressande att jag knappt kunde gäspa även om han satt en bit ifrån. Nu bli det ännu löjligare men till slut så bet jag till jävligt hårt och förklarade hur dåligt en sån töntig sak fick mig att må och sen var det bra. Ha var helt enkelt för omogen för att förstå och till slut så växte han upp han också... så gör det freda dig själv!

• Zoja

Sätt dig ner lugnt och förklara att du inte gillar det, gärna INTE direkt efter han har gjort det utan bara när som helst. Han resonerar som en 10-åring som mobbar någon. Lyssnar han inte utan fortsätter smäller du till honom och sen lämnar du. 

• Miss Skywalker

Hur gammal är han? Är han äldre än 16 skulle jag nog skaffa mig en riktig karl istället för att försöka uppfostra en efterbliven neandertalare.. 

• The Doctor
    Miss Skywalker skrev 2013-11-23 14:34:14 följande:
    Hur gammal är han? Är han äldre än 16 skulle jag nog skaffa mig en riktig karl istället för att försöka uppfostra en efterbliven neandertalare.. 
    Faktiskt så var neandertalarna inte alls särskilt efterblivna utan de hade till och med större hjärnkapacitet än oss!

TS, jag hade knäat grabben och sagt att nästa gång blir det värre. Din kropp skall naturligtvis respekteras!
    Vi ärver inte jorden från våra föräldrar utan vi lånar den av våra barn.
Svar på tråden Han stoppar hela tiden in sina fingrar mellan mina ben!