Han stoppar hela tiden in sina fingrar mellan mina ben!
Jag är så arg på killen att jag kokar. Han tycker att det är jätteroligt att komma upp bakifrån och stoppa två fingrar mellan benen på mig, eller försöka peta mig i analen med fingret om jag bara har trosor på mig. Han kan t.o.m stoppa fingrarna mellan benen på mig när vi är ute där det finns risk för att folk faktiskt ska se. Jag blir lika förbannad varje gång, och han skrattar och säger att han kommer att fortsätta just därför.
Han tycker jag är löjlig som blir arg men jag känner mig förnedrad och kränkt, och jag tycker faktiskt att det är ett övergrepp att göra saker med andras kroppar trots att de uttryckligen sagt att de inte vill. Hur arg jag än blir så verkar han inte ta mig på allvar, så jag vet inte hur jag ska markera så han fattar. Just nu tänker jag att jag borde ge honom en rungande lavett, gärna ute så att alla ser, om han är så dum att han försöker sig på det igen. Det borde väl klassas som självförsvar i det läget eftersom jag måste ha rätt att freda min kropp? Vad hade ni gjort?