• JMM

    Övergrepp

    Förra tis lämna jag 4 årig dotter på förskolan, allt bra, när jag hämtar får jag veta att hon vägrat äta hela dagen och samma hemma. På ons var hon så ledsen och ville inte att jag skulle lämna henne på förskolan åt inget på hela dagen, samma sak på tors. Hon var hemma fre-sön och var som vanligt, åt och var ute och lekte. På mån var hon totalt förtvivlad när jag skulle gå från henne på förskolan. Hon var med den ena pedagogen hela dagen och vägrade lämna hennes sida, var orolig och ledsen. På kvällen frågade jag om något hänt på förskolan och svaret blev ja, om nån var elak: ja, vem: Då säger hon vem och att han slår henne. Vi har möte med chefen, bvc och kontaktar BUP. Kommer fram till att vi ska börja ny inskolning där jag är med. På fre åker vi så till förskolan, hon är orolig och håller koll på mig hela tiden, när sen den manliga pedagogen kommer kryper hon ihop som en boll bakom mig. På mån berättar hon att jag vill inte till förskolan för .... (Den manliga pedagogen) är dum, han gör illa på mig, att hon inte får prata med mig eller pappa. Om man håller henne lite för hårt får hon panik, hon blir arg jättelätt. Den manliga pedagogen säger själv att han kanske varit lite för hård och krävt lite för mkt av min dotter på samlingen. Men aldrig tagit tag i henne. Min dotter är i normala fall oerhört stark och säger till om hon inte tycker det är okej. Bör tilläggas att han blivit tillsagd då en annan förälder ringde och sa att deras barn berättade att de fick godis av honom. Vad ska jag göra.

  • Svar på tråden Övergrepp
  • vanilla

    Fy så hemskt! Prata med Polisen direkt. De har folk som kan prata med din dotter på rätt sätt. Låt henne inte gå tillbaka till förskolan förrän du fått klarhet i vad som hänt. Det skulle jag ha gjort!

Svar på tråden Övergrepp