Sälja barnkläder? Tradera/blocket, secondhandaffär ??
Nu håller jag på rensa ut tjejernas kläder för fullt..
Men vad är bästa sättet att sälja på, alltså som ger mest pengar? (om man får vara sån =)
Jag köper själv genom tradera en del kläder.. Men att sälja kläder där själv..Känns ju inte så roligt och hoppfullt.. Man får kanske 10-15 kronor för en fin, knappt använd, lindex body (och det är i bästa fall man får 15 kronor)
Men om man säljer genom barn secondhand affärer (finns massvis här i stockholm) Så ger det ju inte heller så mycket. Dom tar 60 % och jag får 40 %, brukar vara standard.
Tänker att jag kanske ska sälja som ett klädpaket på blocket.. Men det känns som det är absolut sämst.. Eftersom då gäller det ju verkligen att den som köper har samma smak som jag själv har på kläder..
Sälja på loppis kanske man kan göra, då tar dom flesta 10 kr plagget har jag sett..
Men det känns så himla fjuttigt när man har massvis med fina, knappt använda kläder som kostade minst 99 kr i inköp från början..
Jag har förstått att man får ju såklart mer för märkes barnplagg, och då kan man ju kanske sälja dom genom tradera eller så..
Plaggen jag vill sälja är i de flesta fall Lindex, Kappahl, HM, Name It, P.op, maxmorra, m. fler..