• majja77

Spermie vänligt glidmedel?

Hej på er där ute i bebis verkstan!

Har en fundering.

Finns det någon som använt sig av spermie vänligt glidmedel?

Hur gick det för er isf?

Har läst att det tydligen ska kunna hjälpa trötta simmare att få en skjuts fram?

Tack för svar...Kyss         

• Svar på tråden Spermie vänligt glidmedel?
  • majja77

Puffar!! Flört måste ju finas någon som testat, vi har precis testat denna ägglossning så jag är inne i väntans tider om det fungerade eller inte

• Sandrah90

Jag och min sambo använde oss av Pre-seed denna månaden, dock blev det inget plus, men ska använda det nästa månad oxå. Jag har inga riktiga ägglossnings flytningar vilket jag tror försämrar de små simmarna. Men detta glidmedel är likvärdigt ÄL flytningar och dödar de inte som vanliga glidmedel gör.

• Insanejane77

Jag har provat conceive plus aktivt och blev gravid. Tyvärr slutade den graviditeten i ma men vi använder den ibland nu bara och jag är nu gravid igen. Eftersom jag inte aktivt använt det glidmedlet nu kan jag inte svära på att det är tack vare den men faktum kvarstår, jag är gravid ;) lite rinnig i koncistensen men värt det i mina ögon. :) lycka till!

• majja77
    Insanejane77 skrev 2013-11-24 23:13:09 följande:
    Jag har provat conceive plus aktivt och blev gravid. Tyvärr slutade den graviditeten i ma men vi använder den ibland nu bara och jag är nu gravid igen. Eftersom jag inte aktivt använt det glidmedlet nu kan jag inte svära på att det är tack vare den men faktum kvarstår, jag är gravid ;) lite rinnig i koncistensen men värt det i mina ögon. :) lycka till!
    Grattis!!! ja man vet ju inte men ganska troligt ändå, vilken dag plussade du på?
  • Insanejane77

Tack! Ja jag tänker samma sak, nog glidmedlets förtjänst! Och om det är placeboeffekt så whatever, resultatet blev ju sim önskat iaf! :D jag plussade på bim -2 eller om det var tre, är inte jätteregelbunden.

• majja77
    Insanejane77 skrev 2013-11-27 22:25:32 följande:
    Tack! Ja jag tänker samma sak, nog glidmedlets förtjänst! Och om det är placeboeffekt så whatever, resultatet blev ju sim önskat iaf! :D jag plussade på bim -2 eller om det var tre, är inte jätteregelbunden.
    Stort grattis igen Plus
  • Nenna

Jag och min sambo har försökt bli gravida i 1 år och senaste ÄL använde vi CB Fertilitetsglidmedel och jag plussade i fredags på BIM -3!
    Så jag kan verkligen rekommendera sådant glidmedel!

• majja77
    Nenna skrev 2013-12-02 05:42:39 följande:
    Jag och min sambo har försökt bli gravida i 1 år och senaste ÄL använde vi CB Fertilitetsglidmedel och jag plussade i fredags på BIM -3!
    Så jag kan verkligen rekommendera sådant glidmedel!
    Grattis vad kul!! Ja vi har också försökt denna gång med ett fertillitetsglidmedel, är på äl+10 idag..har hitills testat neg. fick ett svaaaagt på äl+8 sen blankt på äl+9 så nu testar jag inge merr utan väntar..så vi får väl se, vi har också förökt många år
  • Förväntansfull1990

Jag har nu plussat på första försöker med clearblue fertilitetsglidmedel. Började försöka få barn vintern 2012. Använde oss av saliv som "glidmedel" utan att tänka oss för och inte förrän förra månaden slutade vi med det så på andra försöket efter att ha slutat med saliv och första försöket med clearblue så plussade vi :) Känns totalt overkligt men sååå underbart att veta att man kan bli gravid på egen hand ( skulle påbörja ivf om 4 månader).

Kram!

• snö 81

Såg Clearblues fertilitetsglidmedel på Apoteket här om dagen när jag köpte ett test (som visade -). Måste nog helt klart testa det när jag har ÄL nästa gång! Hoppas på samma goda resultat som för er

Svar på tråden Spermie vänligt glidmedel?