• Bimbo

    Crinone utslag på ägglossningstest?

    Om man använder Crinone, kan progesteron ge utslag på ägglossningstest då?

  • Svar på tråden Crinone utslag på ägglossningstest?
  • Pimpinellan

    Men Crinone tar man ju efter äl ju så varför ta äl-test nu? Hur som helst ger det inte utslag,äl-tester mäter lh och Crinone innehåller progesteron.

  • Bimbo
    Pimpinellan skrev 2013-11-24 15:15:25 följande:
    Men Crinone tar man ju efter äl ju så varför ta äl-test nu? Hur som helst ger det inte utslag,äl-tester mäter lh och Crinone innehåller progesteron.
    fast ÄL test kan ju plocka upp hcg värden med så varför inte progesteron?
  • Pimpinellan
    Bimbo skrev 2013-11-24 15:35:07 följande:
    fast ÄL test kan ju plocka upp hcg värden med så varför inte progesteron?

    Men varför ska du äl-testa nu,har du verkligen tatt Crinone före äl? Är du efter äl är det gravtest som gäller,inte äl-test. Du får nog förklara lite mer! Glad
  • Bimbo
    Pimpinellan skrev 2013-11-24 15:43:42 följande:

    Men varför ska du äl-testa nu,har du verkligen tatt Crinone före äl? Är du efter äl är det gravtest som gäller,inte äl-test. Du får nog förklara lite mer! Glad
    Fast det är inte min fråga och har inte med saken att göra. Min fråga är om ÄL test kan registrera progesteronökning.
  • Pimpinellan

    Poängen är att man inte tar äl-test efter äl och det är efter äl man har progesteron i kroppen och efter äl man tar Crinone. Men vill du inte förklara så vill du inte.

  • Bimbo
    Pimpinellan skrev 2013-11-24 15:58:17 följande:
    Poängen är att man inte tar äl-test efter äl och det är efter äl man har progesteron i kroppen och efter äl man tar Crinone. Men vill du inte förklara så vill du inte.
    Jag vet redan det där. Kan du inte svara på min fråga kan du sluta skriva här.
Svar på tråden Crinone utslag på ägglossningstest?