• Äldre 25 Nov 11:58
    2853 visningar
    13 svar
    13
    2853

    Familjelivs julkalender. Vinn läcker lekmatta!

    Var med och öppna luckan den 7 december i Familjelivs julkalender!

    Idag kan du vinna Baby Genius lekmatta, Krambjörnen!


    Baby Genius lekmatta Krambjörnen är en mjuk och rolig lekmatta med olika färger och med mjuka tillbehör för barnet under den första tiden. Läs mer om lekmattan Krambjörnen här


    För att vinna vill vi att du delar med  av ett barns önskelista till tomten! Det kan vara ditt eget barn eller ett barn du känner. Ladda gärna upp ett foto på önskelistan, så ökar du dina vinstchanser.
    Vi vill även att du skriver en kort motivering till varför du vill vinna lekmattan Krambjörnen.
    Tävlingen öppnar idag och pågår fram till midnatt  8/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras den 9/12. Observera att tävlingen pågår t.om. söndag!

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Solig

  • Svar på tråden Familjelivs julkalender. Vinn läcker lekmatta!
  • Äldre 7 Dec 10:08
    #1

    Jag ville dela med mig av Selmas, 4 lista. Måste göra något fel för jag får inte med fotot. Selma bad mig skriva en lång lista hon dikterade jag skrev. Hon satt sedan och försökte kopiera det. Kom så långt som till " Till tomten julklappar" Sedan tittade hon på mig suckade och sa "moster vi skiter i det här. Jag tror han vet ändå" Jag skulle vilja vinna lekmattan åt Selmas lillebror som kommer i januari.

  • Äldre 7 Dec 15:23
    #2

    Min grabb kan inte skriva än, men det enda han pratar om är LASTBIL.
    SÅ på nummer 1-10 på önskelistan är det lastbil det står Solig

  • Äldre 7 Dec 17:17
    #3

    Mina barn skrev en gemensam önskelista. Kan tyvärr inte lägga in foto från mobilen men så här stod det. Vi önskar oss inga saker i år, vi önskar bara att mamma blir frisk från sina onda leder och att läkarna hittar vad det beror på. Istället för saker som kostar pengar så vill vi lägga dom pengar på en riktigt bra läkare åt mamma. Gullungarna

  • Äldre 7 Dec 17:35
    #4
    levande charader skrev 2013-12-07 17:17:33 följande:
    Mina barn skrev en gemensam önskelista. Kan tyvärr inte lägga in foto från mobilen men så här stod det. Vi önskar oss inga saker i år, vi önskar bara att mamma blir frisk från sina onda leder och att läkarna hittar vad det beror på. Istället för saker som kostar pengar så vill vi lägga dom pengar på en riktigt bra läkare åt mamma. Gullungarna

    Hela alltet kom inte med.... Vinsten skulle vi ge till deras kusin. Det skulle vara härligt att se mina barn få ge bort den och se hur glad någon annan blir. De har förstått att det inte bara handlar om att få utan även om att ge och få se glädjen hos mottagaren. De har upptäckt att det många gånger kan vara roligare även om de gärna får saker också Visserligen har de känt så här i många år men ju äldre de blir desto mer märks det.
  • Äldre 7 Dec 20:52
    #5

    Hittade den här önskelistan på min dotters rum för några veckor sedan. Tyckte den var lite söt.




    Översättning: Jag vill ha en Monster High och en docka som kan krypa. Jag vill ha en klänning som är Snövits klänning. TOMTEN DU ÄR BÄST

  • Äldre 7 Dec 21:45
    #6

    Glömde motivering: Eftersom dottern som skrev önskelistan är 6 år och förmodligen kommer få allt på sin lilla lista, så vill hon säkert gärna ge denna goa lekmatta till sin lillasyster på 6 månader istället :)

  • Äldre 7 Dec 22:07
    #7

    Sonen kan inte skriva men när jag frågade vad han vill ha i julklapp svarade han "mamma pappa saga(lillasyster) PINO!" Och sedan dansade han i 15 minuter och sjöng "blinka lilla PINO.. Ett två tre SAGA!" Jag tror absolut han menar att Saga (5 månader) vill ha filten.

  • Äldre 7 Dec 22:33
    #8
    FemmeM skrev 2013-12-07 20:52:26 följande:
    Hittade den här önskelistan på min dotters rum för några veckor sedan. Tyckte den var lite söt.

    Översättning: Jag vill ha en Monster High och en docka som kan krypa. Jag vill ha en klänning som är Snövits klänning. TOMTEN DU ÄR BÄST



    Det här var ju så gulligt att jag avlider!!
  • Äldre 8 Dec 19:32
    #9

    Min systerson på 3 år har nu insett att man kan önska sig allt kul man ser i julklapp. Önskningarna har blivit många, men det bästa tycker jag var ett vitt skohorn från IKEA (10 Tydligen var det vita MYCKET BÄTTRE än det skohorn som redan finns hemma...

    Lekmattan vill jag vinna till vår lille plutt som kommer i sommar, ifall detta barn inte är lika anspråkslöst som min kära systerson ;)

  • Äldre 8 Dec 19:55
    #10

    Frågade min systersons vad han önskade sig. Önskelistan är: Ett päron och en apelsin.

    Inget annat ville han ha :)

  • Äldre 9 Dec 00:08
    #11

    Min dotter är 8 månader och jag vet inte vad hon önskar sig men jag vet att hon alltid blir glad av nya leksaker. En Baby Genius lekmatta, Krambjörnen skulle hon verkligen tycka om att ligga och leka på. En riktigt rolig och fin julklapp till henne!

  • Äldre 9 Dec 10:02
    #12

    Önskelistor ja nog minns man väl när man satt och petade ihop den till tomten. Eller när barnen kom med sina listor. Min son hivade oftast över en stor leksakskatalog där han hade kryssat för det han önskade sig. Oftast var allt kryssat med smetig färgkrita

    Tack alla för att ni delade med er! Solig
    Dagens vinnare är FemmeMSolig Ett stort grattis till dig! {#emotions_dlg.flower}
    Inboxa din adress, mejladress, och mobilnummer till mig så kommer vinsten på posten. Jag behöver dina uppgifter inom en vecka annars går tyvärr vinsten vidare.


    FemmeM skrev 2013-12-07 20:52:26 följande:
    Hittade den här önskelistan på min dotters rum för några veckor sedan. Tyckte den var lite söt.

    Översättning: Jag vill ha en Monster High och en docka som kan krypa. Jag vill ha en klänning som är Snövits klänning. TOMTEN DU ÄR BÄST


    FemmeM skrev 2013-12-07 21:45:38 följande:
    Glömde motivering: Eftersom dottern som skrev önskelistan är 6 år och förmodligen kommer få allt på sin lilla lista, så vill hon säkert gärna ge denna goa lekmatta till sin lillasyster på 6 månader istället :)


  • Äldre 9 Dec 20:30
    #13

    Tack, tack! Tjejerna blir glada här hemma!  :D
    Har pm:at min adress

Svar på tråden Familjelivs julkalender. Vinn läcker lekmatta!