när får ert barn färga håret?
min dotter ska fylla 11 i feb har fått färga topparna och gjort nån slinga, men hon tjatar o tjatar på vilja färga hela håret vilket jag e tveksam till då jag sj gick i klass 6 innan jag fick, hur gör ni andra?
min dotter ska fylla 11 i feb har fått färga topparna och gjort nån slinga, men hon tjatar o tjatar på vilja färga hela håret vilket jag e tveksam till då jag sj gick i klass 6 innan jag fick, hur gör ni andra?
Oj, det skulle jag nog vänta med tills hon blev 15-16 år kanske. Hade inte låtit min dotter färga slingor heller innan dess. Det är mycket gifter som går ut i kroppen och dessutom skulle jag inte gilla att spä på skönhetsideal som min lilla dotter kommer blir utsatt för.
Jag själv fick tona håret när jag gick i sexan. Men färgade gjorde jag inte förräns jag gick gymnasiet tror jag.
många i hennes klass får färga och hon tjatar i hjäl mig
Mina barn (de är 8,5 år nu) har fått blekt vissa partier i sina hår i något år eller två.
Jag är frisör och dom rekommendationer som finns för hårfärg är sen ett par år tillbaka 16 år. Det går jag som frisör efter iaf :) Men jag själv började mycket tidigare :P
Mina barn (de är 8,5 år nu) har fått blekt vissa partier i sina hår i något år eller två.
hon säger men du får ju färga 1ggr mån så va säger man
Inte före 16 års ålder iaf, men det är för att min dotter har en sån fin hårfärg som jag hoppas att hon inte vill förstöra med färg som jag gjort.
Vid 25 kanske.
I lågstadiet om de vill