• Anonym (pinsamt)

Muspruttar, efter sex?!

Detta hände i helgen och är så sjukt pinsamt så det är inget jag skulle våga fråga någon i min närhet om...
    Sov hemma hos min kille, vi hade massa sex och han tog mig bla. bakifrån. Efteråt har jag lite svårt att somna och jag känner mig liksom helt uppblåst eller vad jag ska säg.

Vaknar sen flera gånger av ett dovt ljud av vad som kan uppfattas som en fis/luft som kommer ut men det var nått jag inte kan kontrollera för 5 öre. Sängen liksom vibrerar till. 
    Tror inte han märkte det alla gångerna, då han sov men en gång är liksom MER än nog Rynkar på näsan

Är det möjligt att det kommer muspruttar efter sex ? Och då menar jag 30 min-2 timmar efter.

• Svar på tråden Muspruttar, efter sex?!
  • Speak up

Tja.. jag antar att om man inte får ur luften på en gång kan den stanna tills den tar sig ut av sig själv. Förlåt, jag tycker faktiskt mest att muspruttar är kul och t o m lite gulligt emellanåt. Flört
    Men jag antar att man som kvinna kan få ur sig eventuell luft på nåt smart sätt. (Dock vet jag inte hur!) Skäms

• Oktagon

Det är väl inget fel med det? Men i varje fall, när han tar dig bakifrån kan du ju be honom att inte dra ut vapnet hela vägen varje gång. Det är oftast då det kommer in luft, när han går in igen.

• Frontline

Låt bli att ha sex bakifrån för det är ända gången jag har upplevt att frugan får muspruttar, inget besvärande för nån av oss dock utan mest lite roligt

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • FeliciaA2

Muttpruttar är kul. Det är ju dessutom tecken på en bra passform :D

Nej le o njut. Nästa gång så skratta tillsammans :D

• DenBittraSanningen

Musprutt = roligt.

• Anonym (S)

Det händer mig med.. ofta med min kille. Det är så pinsamt!
    Det händer dock nästan bara när han tagit mig bakifrån. Så typ varje gång han tagit mig bakifrån och vi ska byta ställning, så kommer det världens ljud som låter jätte högt..jag skäms som bara den men min kille bara skrattar lite och bryr sig inte. Men jag skäms och blir ganska avtänd av det.
    Det kan låta flera timmar efter för mig med, har vaknat av en gång att det lät så högt. Pinsamt! 
    Men har tänkt på att har killen ganska stor penis så händer inte lika ofta, klart det har hänt men mer sällan.    

• Anonym (pinsamt)

Kul att ni tycker det är kul med muspruttar då

Men, det som jag tycker är pinsamt är att de kommer senare. Alltså inte medans vi har sex.

Jag vet ju inte om min kille är så påläst i detta ämnet, och jag skulle dö av skam om han går runt och tror att jag ligger där bredvid honom i sängen och fiser... 

• FeliciaA2
    Anonym (pinsamt) skrev 2013-11-26 14:39:00 följande
    Jag vet ju inte om min kille är så påläst i detta ämnet, och jag skulle dö av skam om han går runt och tror att jag ligger där bredvid honom i sängen och fiser... 
    Men upplys honom då! Detta är något som alla borde känna till.

Sist det hände mig så var jag tillsammans med mitt livs ONS som jag väntat på under en två års långdragen kurtis. Det var himmelskt alltihopa. När vi var klara kom den och jag sa "Du har bra passform som lyckas pumpa upp mig så bra". Båda låg dubbelvikta av skratt!

En man som inte vet vad en musprutta är måste vara väldigt oerfaren.  Händer det långt efter - men säg då det. kanske kan ni skratta också :)
  • Zoja
    Anonym (pinsamt) skrev 2013-11-26 14:39:00 följande:
    Kul att ni tycker det är kul med muspruttar då

Men, det som jag tycker är pinsamt är att de kommer senare. Alltså inte medans vi har sex.

Äsch, alla fiser ibland!

Du får börja gå på toa efter sex och släppa ut luften!
  • Speak up
    Zoja skrev 2013-11-26 17:28:02 följande:
    Äsch, alla fiser ibland!

Du får börja gå på toa efter sex och släppa ut luften!
    Du har skön inställning, Zoja! ^^
  • Zoja
    Speak up skrev 2013-11-26 17:33:56 följande:
    Du har skön inställning, Zoja! ^^
    Tack! Har insett att det bara är dumt att gå omkring och oroa sig över alla sociala koder och pinsamheter som mer eller mindre endast existerar i ens eget huvud. Bättre att bara leva och köra sitt eget race, och de som inte kan acceptera det får vara snabba på att slänga sig ur vägen!
  • Speak up
    Zoja skrev 2013-11-26 17:39:09 följande:
    Tack! Har insett att det bara är dumt att gå omkring och oroa sig över alla sociala koder och pinsamheter som mer eller mindre endast existerar i ens eget huvud. Bättre att bara leva och köra sitt eget race, och de som inte kan acceptera det får vara snabba på att slänga sig ur vägen!
    Som sagt, jag gillar verkligen din inställning - och delar den till mångt och mycket också! Solig Kul med en tjej som kan gå och fisa och vara bekväm med det. (Bara för att ta ett exempel!) Flört
  • Zoja
    Speak up skrev 2013-11-26 17:40:59 följande:
    Som sagt, jag gillar verkligen din inställning - och delar den till mångt och mycket också! Solig Kul med en tjej som kan gå och fisa och vara bekväm med det. (Bara för att ta ett exempel!) Flört
    Härligt att det finns fler!^^ Haha, jo det är väl det..!
  • Speak up
    Zoja skrev 2013-11-26 17:47:29 följande:
    Härligt att det finns fler!^^ Haha, jo det är väl det..!
    Jodå, vi finns. (Även om jag nu inte är tjej förstås!) Skäms Känns som att det skulle vara väldigt avslappnat och ärligt att ha sex med dig. Solig Hehe!
  • Zoja
    Speak up skrev 2013-11-26 17:49:04 följande:
    Jodå, vi finns. (Även om jag nu inte är tjej förstås!) Skäms Känns som att det skulle vara väldigt avslappnat och ärligt att ha sex med dig. Solig Hehe!
    Det får väl vara okej trots att du är man då! Oj, haha, jag tar det som en komplimang. Även fast det nog inte ofta är så avslappnande att ha sex med mig..! Fast det beror väl på vad man menar med avslappnat. Jaja, nu får vi sluta vara off topic, det finns ju faktiskt en TS i nöd! Höhö.
  • Speak up
    Zoja skrev 2013-11-26 17:53:29 följande:
    Det får väl vara okej trots att du är man då! Oj, haha, jag tar det som en komplimang. Även fast det nog inte ofta är så avslappnande att ha sex med mig..! Fast det beror väl på vad man menar med avslappnat. Jaja, nu får vi sluta vara off topic, det finns ju faktiskt en TS i nöd! Höhö.
    Hehe, ja det blev lite fel tråd här kanske... Flört
    Jo man (kille) är jag ju förstås, men ändå. Det var absolut menat som en komplimang. Glad Hehe, nu tänkte jag på mer psykiskt avslappnande, inte rent fysiskt, Zoja. *Flin* Oskyldig
  • Zoja
    Speak up skrev 2013-11-26 17:55:40 följande:
    Hehe, ja det blev lite fel tråd här kanske... Flört
    Jo man (kille) är jag ju förstås, men ändå. Det var absolut menat som en komplimang. Glad Hehe, nu tänkte jag på mer psykiskt avslappnande, inte rent fysiskt, Zoja. *Flin* Oskyldig
    Jo, känns som något man kanske borde ta i privata meddelanden!

Haha^^
  • Speak up
    Zoja skrev 2013-11-26 18:01:51 följande:
    Jo, känns som något man kanske borde ta i privata meddelanden!

Haha^^
    Sant. Solig
Svar på tråden Muspruttar, efter sex?!