• snippgympa

Tycker du att den här killen har snygg kropp?

Tycker du att den här killen har snygg kropp:

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tycker du att den här killen har snygg kropp?
  • Mandel

Nej.

Alldeles för mycket muskler - överdrivet. Sedan om fördomarna ska komma fram så verkar han väldigt fokuserad på att träna hela tiden vilket jag misstänker att man måste göra för att ha sådana muskler och det är lite jobbigt med enkelspåriga människor. 

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • JagsomärPella

Usch nej. Lite muskler kan vara fint, men det får inte se ut som att gymträning är ett stort intresse.
    Dessutom tycker jag det är attraktivt med killar som har lite hull också. (ej överviktiga)

• JagsomärPella
    Mandel skrev 2013-11-26 07:45:39 följande:
    Nej.

Alldeles för mycket muskler - överdrivet. Sedan om fördomarna ska komma fram så verkar han väldigt fokuserad på att träna hela tiden vilket jag misstänker att man måste göra för att ha sådana muskler och det är lite jobbigt med enkelspåriga människor. 

Håller med, och det gäller för både tjejer och killar. jag är ganska vältränad själv men tycker inte det attraktivt med varken tjejer eller killar som tex bloggar om kost/träning och postar bilder på sina träningsresultat hela tiden. Känns ytligt/narcissistiskt.
  • fluu

Nej, svullna ollon är inget för mig.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Renfana

Hans armar ser lite ut som ballonger som kommer explodera när som helst.

• tjej87

Nej, verkligen inte... Denna killen är på gränsen till att ha för mycket muskler http://www.123rf.com/photo_7286128_young-healthy-good-looking-macho-man-model-athlete-at-hotel-indoor-pool.html och denna kille är lagom om han nu ska vara supervältränad http://newsroom.speedo.com/speedo-news/man-kit-au-yeung-%E2%80%98metamorphosis%E2%80%99-patchwork-watershorts-2/

J
    ag föredrar nog killen i länk nr 2 men lite mindre deffad så det inte är så hårt att gosa :)

• Lejonmamman01

Nej, för den är överdrivet uppumpad. Jag gillar muskulösa män, men inte SÅ DÄR... Men visst skulle jag ta honom framför en vek, spinkig, omanlig kille om jag var tvungen att välja.

• U never saw me

Han var absolut het! Vill gärna se honom i bar överkropp så jag kan se om kroppen är proportionerlig. Om det bara är armarna som är så vältränade så är det ju mindre snyggt. 

• Caroline 246
    U never saw me skrev 2013-11-29 00:25:40 följande:
    Han var absolut het! Vill gärna se honom i bar överkropp så jag kan se om kroppen är proportionerlig. Om det bara är armarna som är så vältränade så är det ju mindre snyggt. 

• KiaL

Näe inte ens lite faktiskt..otroligt fult och avtändande..

Svar på tråden Tycker du att den här killen har snygg kropp?