• Forumvärd

    Familjelivs julkalender 11/12. Vinn resesäng till barnet!



    Då är det dags att öppna lucka 11 i Familjelivs julkalender.

    Idag kan du vinna Baby Genius resesäng.
    Baby Genius resesäng är en lätt och smidig hopfällbar säng i nylon och bomull. Resesängen är ett utmärkt tillbehör som kan användas både som permanent säng, för att sova middag, eller att ha med på resan. Resesängen kommer utrustad med madrass. Den har en praktisk design som gör den enkel att fälla ihop och bära omkring  Läs mer om vinsten här

    Röd är ju julens främsta färg. Ingen färg skriker jul så starkt och så mycket som just röd, eller hur?
    Vill du vara med och tävla idag så ska du ladda upp ett foto i temat RÖTT. Du väljer vad bilden ska föreställa bara temat följs. Du får tävla med hur många bilder du vill. Lägg varje bild i ett eget inlägg!
    Självklart måste du äga rätten att publicera bilden. Skriv också en kort motivering varför du vill vinna. Finurligaste bild med motivering vinner.

    Tävlingen öppnar 11/12 och pågår fram till midnatt 11/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras den 12/12.

    Vinnaren måste svara på vinnarmejlet i sin inbox inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Tomte
  • Svar på tråden Familjelivs julkalender 11/12. Vinn resesäng till barnet!
  • Apelsin

    Vi längtar så enormt mycket efter sommaren. Vi har därför bokat en resa till solen och önskar oss då en resesäng eftersom de inte har nån på hotellet. Det skulle vara guld värt! 


  • Svansjön


    Jag och maken älskar att resa. Denna bild är tagen i New York. Där firar de innan jul med en 24 timmars barrunda. De klär ut sig till Tomtar, Granar, Grinch, Paket, ja allt möjligt som hör till julen.
    Sedan åker de runt på tunnelbanan till olika barer och har superkul, de sjunger, dansar och är glada.
    Nu när vi har en liten vill fortsätta resa. Bara för att man får barn behöver man ju inte sluta resa. Till vår fjällstuga behöver vi ha en resesäng, likaså vore det bra att ha en när vi ska till våra vänner från den stad vi kommer från ursprungligen. Vi hoppas innerligt att vi kan vinna denna säng då vi är i stort behov av en. Ibland blir det trångt att sova tre stycken i en 1.20 säng. Maken hamnar oftast på soffan då. =(
  • Svansjön


    Nu har vi haft tur med snöfri vinter, då har vi passat på att grilla ute med vår lilla bärbara grill =)
  • EvelinasSyster


    Vi älskar verkligen att resa och vad skulle inte passa bättre i julklapp än en alldeles egen resesäng till vår underbara lilla tös? En välbekant möbel i den nya miljön gör nog stor skillnad! Perfekt också att den kan användas som lekhage under tiden föräldrarna behöver packa upp och ner alla grejerna i resväskan...
  • sophiemedPH



    våran egen lilla tomtenissa som självklart är med å bakar lussekatter.

    när hjulen har rullat många mil
    så är man trött på att sitta i en bil
    vi då gärna bäddar ner oss där vi just då är,
    med en resesäng bli samlivet mer värt.
    vi alla kan sova gott, stort som smått.

  • Anso86

    En resesäng står på denna lilla dockans önskelista och vi hade blivit så glada och tacksamma om vi vann!!!


  • sophiemedPH


    här är det mest tröja å blommor som är röda, men denna bild symboliserar även mycket kärlek för mig, å kärlekens färg är ju röd =) 
    här pysslar dottern om min farfars grav å gör sommar fint.

    när hjulen har rullat många mil
    så är man trött på att sitta i en bil
    vi då gärna bäddar ner oss där vi just då är,
    med en resesäng bli samlivet mer värt.
    vi alla kan sova gott, stort som smått.
  • Haannaaa

    www.familjeliv.se/Hem/haannaaa/galleri.php



    Min bild vill inte synas så jag la upp länken till mitt galleri, där ligger det bara en bild! 
    Min systers underbara barn! Detta var julen förra året, Tilde var lucia och Elias var pepparkaksgubbe. Jätte fina små gullungar, så snälla och rediga :)

    Denna resesäng skulle vara fantastisk att ha här hemma hos mig. Det händer att jag ibland får vara barnvakt och sängen blir för liten när man har två små som gääärna "brer" ut sig, haha! 
    Det skulle vara jätte bra med en resesäng som jag kan sätta upp till Elias när dom kommer. Tilde är för stor så hon får sova hos mig i sängen. :)
Svar på tråden Familjelivs julkalender 11/12. Vinn resesäng till barnet!