• Äldre 26 Nov 09:37
    2846 visningar
    15 svar
    15
    2846

    Familjelivsjulkalender 13/12. Vinn Lära-gå-vagn!

    Var med och öppna luckan den 13 december i Familjelivs julkalender!

    Idag kan du vinna en Lära-gå-vagn!


    Leksaken som håller jämna steg med barnets utveckling. Den klassiska lära-gå-vagnen från BRIO har ställbart handtag och justerbar broms, så att man kan anpassa den efter barnets framfart. Läs mer om vinsten här


    För att vinna vill vi att du delar med dig av foto på temat lucia! Det kan vara barn i ett luciatåg, lussefika eller kanske dina finaste julprydnader till lucia eller något annat.
    Vi vill även att du skriver en kort motivering till varför du vill vinna.

    Tävlingen öppnar 13/12 och pågår fram till midnatt 15/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras den 16/12. Observera förlängd tävlingstid!

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Tomte

  • Svar på tråden Familjelivsjulkalender 13/12. Vinn Lära-gå-vagn!
  • johann­awe
    Äldre 13 Dec 09:48
    #1

    Bilden är tagen igår när familjen var och kollade på bonusdotterns luciatåg, ett av de charmigaste jag sett med tretton lucia, fyra tärnor, två stjärngossar, fjorton pepparkakor och tio tomtar!

    Sonen fick igår se sitt första luciatåg och nästa år kommer han att få delta i sitt första luciatåg. För det krävs såklart att han lär sig att gå, vilket denna läragå-vagn skulle hjälpa honom med. Han har precis lärt sig att ta sig runt möbler, vilken lycka att få en sån här fin vagn så att han kan ta sig rakt fram :)

  • Äldre 13 Dec 16:33
    #2

    Detta är min lilla julgran :)



  • Äldre 13 Dec 16:48
    #3

    Glömde motivering! Min lila son har precis börjat gå längst med alla möbler och försöker promenera runt med en upp-och-ner-vänd tvättkorg! Han har alltid med sig massa leksaker när han är i farten så denna vagn hade varit perfekt att gå med då han får träna att gå plus att leksakerna får åka med! :)


  • Äldre 13 Dec 17:10
    #4


    Detta är systerdottern framför en nyklädd gran och påväg till förskolan förra året. Lycklig är bara förnamnet :)

    Idag har jag en egen dotter som är 4 månader. Om några månader är det dags att utforska världen ytterligare genom att börja krypa, stå och gå och alla hjälpmedel tas tacksamt emot för att hon ska kunna utvecklas så mycket som möjligt. Jag har hört väldigt mycket bra om just denna Gå-vagn och trots att lilltjejen fortfarande är liten ännu så är jag övertygad om att hon skulle ÄLSKA den!!!
  • Äldre 13 Dec 20:10
    #5


    trött pappa med liten nissa som sover i soffan.

    vi kommer lära dig stå med stadiga ben
    vi kommer lära dig gå med råg i ryggen
    vi kommer bära dig när bena inte orkar gå
    vi gör allt allt för dig älskade barn.
  • Äldre 13 Dec 21:10
    #6


    Kusinernas lilla lusse(tomte)tåg 2011.

    Nu är det snart dags för liten att lära gå,
    på sina egna ben ska hon nu stå.
    Vingla, ramla och resa sig upp igen,
    till slut förstår hon nog grejen.
    Med denna vill hon öva på detta,
    då den skulle ju helt klart underlätta.


    Milliam och Nathalie <3
  • Äldre 13 Dec 23:35
    #7

    Syskonkärlek mellan två tomtenissar :)



    Vi vill vinna, för att snart behövs en lära-gå-vagn till lillkillen som säkerligen tänker pröva sig på det dära med gåendet lagomt till sommaren :)
    Har varit med och deltagit i många tävlingar, men aldrig kommer turen till oss.
    Håller tummarna för att det någongång ska bli våran tur :)
  • Haanna­aa
    Äldre 14 Dec 15:01
    #8
    elinsc skrev 2013-12-13 16:33:55 följande:

    Detta är min lilla julgran :)


     


    Hihih! Jätte sött! ^^ Tyckte det var lite kul att hon fick "vara" en liten julgran, det var något nytt för mig! 
  • Pyl
    Äldre 14 Dec 22:10
    #9

    Min 4-månaders som tärna. :)

    Som lyckligast när han får stå och trampa mig på magen och längtar nog redan efter att kunna använda benen på egen hand. Till våren är det dags för det och då skulle en fin gåvagn från Brio komma väl till pass!

  • Äldre 14 Dec 23:55
    #10

    Här är en liten pepparkaka i djungeln ;) Det är från förra julen. Nu är pepparkakan så stor och har precis börjat träna sig på att gå. 


    Istället för gåvagn används just nu stolar, kartonger, leksakslådor som stöd, och som puttas runt. Skulle vara skönt att vinna en gåvagn så man inte behöver få ommöblerat varje dag. 
    Det skulle bli årets bästa julklapp för oss alla. ;)


  • Äldre 15 Dec 10:46
    #11
    elinsc skrev 2013-12-13 16:33:55 följande:

    Detta är min lilla julgran :)


     


    Så otroligt söt...hoppas ni vinner =)
  • Äldre 15 Dec 18:12
    #12


    julen kommer varje år
    fastän ekonomin är svår
    paketen kunde vara fler
    då barnen önskar sig alltmer
    jag hoppas att familjelivtomten skänka oss julefrid vill
    då pengarna inte riktigt räcker till
    då blir även minstingen glad
    då han kan öva med sin gåvagn var dag
  • Äldre 15 Dec 22:32
    #13

    Denna lilla tomtenissa är 5,5 månad gammal och förra veckan lärde hon sig åla! Bråttom genom livet och snart kommer hon vilja se livet från högre höjd och vad vore då inte en perfekt julklapp än en lära-gå-vagn? För alla små och stora äventyr så här i början av livet!

    God jul önskar lilla Emmy :)


  • Äldre 16 Dec 10:57
    #14

    Åh Solig
    Tack för era fina foton. Juligt och härligt.
    Dagens vinnare blev den här käcka julgranen! Så fin och vem skulle inte vilja ha en sådan söt liten julgran.
    Ett stort grattis till elinsc Solig
    Inboxa din adress, mejladress och mobilnummer till mig så kommer vinsten.


    elinsc skrev 2013-12-13 16:33:55 följande:

    Detta är min lilla julgran :)


     


    elinsc skrev 2013-12-13 16:48:34 följande:
    Glömde motivering! Min lila son har precis börjat gå längst med alla möbler och försöker promenera runt med en upp-och-ner-vänd tvättkorg! Han har alltid med sig massa leksaker när han är i farten så denna vagn hade varit perfekt att gå med då han får träna att gå plus att leksakerna får åka med! :)

  • Äldre 16 Dec 19:11
    #15

    Oj men vad roligt!! :D Tack!

Svar på tråden Familjelivsjulkalender 13/12. Vinn Lära-gå-vagn!