• Forumvärd

    Familjelivs julkalender 16/12 Vinn sängmobil!

    Var med och öppna luckan den 16 december i Familjelivs julkalender!

    Idag kan du vinna en gullig sängmobil med Sleepy Animals!


    Sängmobilen Sleepy Animals är utrustad med två roterande bågar, fyra figurer i plast och en mjukisfigur. Sängmobilen har tre olika vaggvisor installerade och volymen är justerbar  Läs mer om vinsten här


    För att vinna vill vi att du berättar något roligt som ett barn sagt om julen! Det kan vara ditt eget barn eller ett barn du känner.
    Vi vill även att du skriver en kort motivering till varför du vill vinna.
    Tävlingen öppnar 16/12 och pågår fram till midnatt 16/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras den 17/12.

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Tomte

  • Svar på tråden Familjelivs julkalender 16/12 Vinn sängmobil!
  • amanda h

    Det "roligaste" min 3-åriga son Jamie har sagt om julen var när vi pratade om vad han önskade sig i julklapp och han svarade kort och gott: En ny mamma! Så vi får se vad jultomten har med sig på julafton! :)

    Jag skulle vilja vinna den här gulliga sängmobilen till bebis nr 3 som är beräknad i juli 2014! Vi har aldrig haft en mobil med godnattvisor, det låter verkligen jätte mysigt!

  • Zinjulu

    Min lilla dotter som nu är tre år har önskat sig många roliga saker i julklapp! Men det bästa var förra året när hon önskade sig KÖTTBULLAR Tungan ute
    Dessutom fortsatte hon att önska sig köttbullar (fick inga i julklapp) när hon fyllde år. Alla i släkten visste om denna önskan så min bror slog in ett paket med färdiga köttbullar till hennes födelsedag. Det blev den bästa presenten och hon var så glad att hon fick egna köttbullar! Ha ha ha!

    Motivering:
    Min älskade vän väntar sin trea
    hoppas det blir en liten Linnea
    Önskar av hela mitt hjärta att det blir bättre denna gång
    hon är verkligen strong
    som vågar satsa trots allt
    hoppas hon glömmer allt gammalt!
    HjärtaGravid


    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • knasblond

    Min ena grabb hade väldigt underliga julklappsönskningar i år, ett badkar på krok eller en snöflinga, de enda han skrivit på sin lista o sagt till folk- när dom frågar vill du inte ha något annat Melvin.. o han svarar nee för jag har allt hemma redan! Kräver inte så mycket den gossen !!

    Hade gärna vunnit denna söta sängmobil till bebis nr 3 som ska komma i början av mars- 2014. Mysigt o härligt med ljud för den lilla knotten!

  • Scratt

    "Jag bara älskar julen mamma, den är så himla mysig och så är det så bra att man får önska sig vad man vill! Den enda julklappen jag vill ha är sommar"

    Det sa min femåring häromdagen, vet inte hur jag ska kunna fixa den julklappen tyvärr...

    En sängmobil hade varit så underbart då vi får våran lilla trea till sommaren, helt oplanerat.
    Vi hade tänkt stanna vid två barn och gav bort alla bebissakerna till välgörenhet...

  • Liljan77

    Bland det roligaste är nog när sonen frågade mig om inte tomtemor blir arg när jag pussar tomten.
    Han var 4 år då. Solig

    En sängmobil till kommande barn hade varit kul,
    att få ge bort i jul.
    Då jag sjunger som en kratta,
    tror jag bebisen denna skulle uppskatta.
    Så håller tummar o tå.
    att i jul mysig musik få.

  • mersi89

    Vi får vår sessa vilken dag som helst här och därför skulle jag vilja vinna denna fina sängmobil då vi inte köpt eller hittat den perfekta än men denna verkar vara super super mysig och perfekt till vår dotter ? som e beräknad på julafton!

  • mersi89

    Vi får vår sessa vilken dag som helst här och därför skulle jag vilja vinna denna fina sängmobil då vi inte köpt eller hittat den perfekta än men denna verkar vara super super mysig och perfekt till vår dotter ? som e beräknad på julafton!

  • Solisrosis

    Detta är något min mamma återberättat för mig (vad jag själv sa om tomten). Jag var 5 år och pappa hade "gått för att köpa tidningen". Det han inte tänkte på Var att han tog på sig sina ganska utmärkande boots så när tomten kom blev min reaktion "mamma, tomten har likadana skor som pappa". Motivering: 31/10-13 föddes vår andra dotter och börjar nu upptäcka omgivningen mer och mer. Jag tror och hoppas att en sängmobil skulle bidra till att hon skulle trivas lite bättre i sin spjälsäng :). Dessutom är den jättefin!

  • Jennyorust

    Min systerson sa i somras att han önskade sig 40 pappor i julklapp eftersom en pappa har för kort semester! Det han kom att tänka på var att hans mamma inte alls skulle hinna jobba då, för hon skulle ha fullt upp med att kyssa alla!!

    Sen önskade han sig också en till kusin, vi har inte sagt något till honom än men det ska han få en i april, så tur att en önskan går in för den grabben!

    Skulle verkligen passa bra med en sängmobil till den nya bebisen!

  • Forumvärd

    Vilka roliga önskningar Solig
    Min då fyraåriga son önskade att lillebror då ett år skulle flytta till tomten. "Han är ju rätt besvärlig mamma. Tycker du inte?" Det bidde inget av den önskningen kan jag meddela

    Dagens vinnare är Zinjulu och de magiska köttbullarna Solig
    Ett stort grattis till dig!
    Inboxa din adress, mejladress och mobilnummer till mig så att vi kan skicka vinsten. Jag måste ha det inom en vecka annars går tyvärr vinsten vidare.


    Zinjulu skrev 2013-12-16 10:57:53 följande:
    Min lilla dotter som nu är tre år har önskat sig många roliga saker i julklapp! Men det bästa var förra året när hon önskade sig KÖTTBULLAR Tungan ute
    Dessutom fortsatte hon att önska sig köttbullar (fick inga i julklapp) när hon fyllde år. Alla i släkten visste om denna önskan så min bror slog in ett paket med färdiga köttbullar till hennes födelsedag. Det blev den bästa presenten och hon var så glad att hon fick egna köttbullar! Ha ha ha!

    Motivering:
    Min älskade vän väntar sin trea
    hoppas det blir en liten Linnea
    Önskar av hela mitt hjärta att det blir bättre denna gång
    hon är verkligen strong
    som vågar satsa trots allt
    hoppas hon glömmer allt gammalt!
    HjärtaGravid
  • Zinjulu
    Forumvärd skrev 2013-12-17 09:24:56 följande:
    Vilka roliga önskningar Solig
    Min då fyraåriga son önskade att lillebror då ett år skulle flytta till tomten. "Han är ju rätt besvärlig mamma. Tycker du inte?" Det bidde inget av den önskningen kan jag meddela

    Dagens vinnare är Zinjulu och de magiska köttbullarna Solig
    Ett stort grattis till dig!
    Inboxa din adress, mejladress och mobilnummer till mig så att vi kan skicka vinsten. Jag måste ha det inom en vecka annars går tyvärr vinsten vidare.
    Åh tack tack! Min kompis kommer bli jätteglad! Min dotter fortsätter att önska konstiga saker även i år... Hon önskar sig i år godis och en sån där rund grej! Ha ha ha! Lätt och veta vad det är för en grej Skrattande
    Inboxar dig!
    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • Zinjulu

    Hej forumvärd!
    Jag har inte fått min vinst ännu ð???
    Tänkte att jag väntar till alla helger är över men nu tycker jag att jag väntat väldigt länge ð???

  • Forumvärd
    Zinjulu skrev 2014-01-18 13:28:12 följande:
    Hej forumvärd!
    Jag har inte fått min vinst ännu 😟
    Tänkte att jag väntar till alla helger är över men nu tycker jag att jag väntat väldigt länge 😉
    Hej hej!

    Tråkigt att inte vinsten dykt upp ännu.
    Jag har puffat för att de ska skicka ut det snabbt och det senaste jag hörde var att det var på väg.
    Jag kollar upp det igen!
  • Zinjulu
    Forumvärd skrev 2014-01-20 11:51:10 följande:
    Hej hej!

    Tråkigt att inte vinsten dykt upp ännu.
    Jag har puffat för att de ska skicka ut det snabbt och det senaste jag hörde var att det var på väg.
    Jag kollar upp det igen!
    DEN KOM IDAG!!!! Jättefin!
    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
Svar på tråden Familjelivs julkalender 16/12 Vinn sängmobil!