• Forumvärd

    Familjelivs julkalender 22/12 Vinn lära-gå-sele!

    Var med och öppna luckan den 22 december i Familjelivs julkalender!

    Idag kan du vinna en Lära-gå-sele!


    Lära-gå-sele Bärsele Gotland Broe är en smidig och kompakt bärsele med en bärkapacitet på 13 kg.


     


    För att vinna vill vi att du delar med dig av foton på din julgran! Låt tråden fyllas av bilder på fina dekorerade julgranar för nu närmar vi oss jul! Du får tävla med flera bilder huvudsaken är att du äger rätten att publicera bilden.
    Vi vill även att du skriver en kort motivering till varför du vill vinna.

    Tävlingen öppnar 22/12 och pågår fram till midnatt 22/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras den 23/12.

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Tomte

  • Svar på tråden Familjelivs julkalender 22/12 Vinn lära-gå-sele!
  • fesun

    Förra årets gran. Min man åkte ut till skogen i mörkret och fick plumsa genom snön, han var så less att han högg första "bästa". Det var knappast den vackraste granen jag sett, och den blev inte finare med dekorationer ;) Ungarna var nog de enda som uppskattade den! Skulle vilja vinna selen till min son som precis håller på att lära sig gå, han skulle nog tycka att den är jätterolig! Och sedan ge den vidare till min söta lilla brorsdotter när det är dags för henne att gå!

  • Svrv

    Den här lilla nissen under granen börjar bli vild och galen. Då hon skoningslöst krockar sönder väggar och dyl när hon är i farten så hade detta varit en utmärkt julklapp åt mamma och pappa!

  • Angdev

    Årets julgran ifrån vårt nya hus. Mys till tusen.

    Lagom tills nästa jul kommer vårt barn (som ligger i magen just nu) att börja gå. Och är hon/han lik sin mor lr far så kommer det gå i ett. Då hade denna varit suverän så man kan följas åt, hela vägen.

  • schkog

    Här är våran julgran som är en riktig Disneygran. Den har inbyggda färgglada lampor och kulor och dekorationer i alla färger man kan tänka sig. Allt från lila och svart till det mer tradtionella röda. En gran som verkligen gör en glad :)




    Motivering:
    Det är snart dags för våran lilla tös att börja ta några steg och alla hjälpmedel är bra hjälpmedel. Denna sele verkar kanon eftersom även vi som föräldrar får vara med då och hon älskar att ha oss med när det gäller allt. Trygghet är ju A och O när det gäller att lära sig saker och därför skulle denna sele bli perfekt :)

  • Svrv

    Här är en bättre bild på granen. Såg att förra var lite suddigt.

  • Tevvie

    Hos oss går granen i silver och blått!



    Motivering: 
    Våra trillingar kommer snart att börja lära sig att gå. Med tre småttisar i huset vore det mycket praktiskt med en lära gå sele så att våra ryggar får vila en stund och så att vi kan hålla reda på allihopa :) Dessutom tror jag att de skulle tycka det var väldigt roligt! 
  • Liljan77

    Hm..har inte lyckts att lära mig hur man vänder på bilderna.
    Årets gran med alla prydnasdfigurer som, vaktar granen.



    Motivering. Selens hade varit en perfekt present till en blivande mamma.
  • ccaammii

    I år firar vi jul hos farmor och farfar så har därför bara en minijulgran - så har de varit de senaste åren då vi varit på språng.



    Snart är det dags för gåträning för vår son. Tyvärr tycker min sambo att diverse hjälpmedel för det inte är så nödvändigt, medan jag mer än gärna skulle köpa en sele. Jag har redan tjatat ett tag på honom, men när det är han som håller i stålarna blir det inget köp:( (lyfter väldigt låg mammapenning). Skulle vilja vinna för jag tror den skulle komma väl till användning samt vara en trygghet  och sen vill jag också visa min sambo att det inte är alls är onödigt med en lära-gå-sele - tvärtom.
  • Anwen

    Våran lilla gran i årets skrud;

    http://www.familjeliv.se/hem/anwen/gallery/php5p2d7z.jpg

    Selen skulle passa perfekt till våran grabb som har det lite bråttom i livet, ville börja stå efter en månad och gå ett par veckor senare... Tomte


    Äntligen mamma!
  • ccaammii
    ccaammii skrev 2013-12-22 22:34:55 följande:
    I år firar vi jul hos farmor och farfar så har därför bara en minijulgran - så har de varit de senaste åren då vi varit på språng.

     


    Snart är det dags för gåträning för vår son. Tyvärr tycker min sambo att diverse hjälpmedel för det inte är så nödvändigt, medan jag mer än gärna skulle köpa en sele. Jag har redan tjatat ett tag på honom, men när det är han som håller i stålarna blir det inget köp:( (lyfter väldigt låg mammapenning). Skulle vilja vinna för jag tror den skulle komma väl till användning samt vara en trygghet  och sen vill jag också visa min sambo att det inte är alls är onödigt med en lära-gå-sele - tvärtom.
    glömde skriva att min sambo har problem med ryggen också, så jag tror att även han skulle tycka den var bra efter att ha testat, trots allt.
  • Jennyorust

    Här är våran Julgran som givetvis matchar tapeterna!



    Vinner gärna en lära-gå-sele då vi väntar en liten till i april. Jag minns hur ont i ryggen jag fick när jag gick med lilleman och höll han i händerna hela dagarna! En riktigt bra uppfinning som jag gärna vill pröva!
  • Tessss

    Så sent som idag så sa Emmys farfar: "tänk om man hade haft en sele så man inte behövde gå dubbelvikt" när han höll vår lilla dotter under armarna för att hon ville gå. Och så går jag in här och ser att en sådan sele finns! Så om jag vann vore det inte bara en present till dottern, utan även till hennes farfar som sparar på ryggen Solig

  • Tessss

    osså bilden förstås!


     


    (klipper in motiveringen igen)


    Så sent som idag så sa Emmys farfar: "tänk om man hade haft en sele så man inte behövde gå dubbelvikt" när han höll vår lilla dotter under armarna för att hon ville gå. Och så går jag in här och ser att en sådan sele finns! Så om jag vann vore det inte bara en present till dottern, utan även till hennes farfar som sparar på ryggen Solig





  • Forumvärd

    Vackra granar! Solig
    Vår rackare ligger ute än så länge men i kväll ska´n in och kläs på.Tomte
    Dagens vinnare blir Tesss och farfars rygg. Solig
    Ett stort grattis till dig!
    Inboxa din adress, mejladress och mobilnummer till mig så kommer vinsten.


    Tessss skrev 2013-12-22 23:09:51 följande:

    osså bilden förstås!


     


    (klipper in motiveringen igen)


    Så sent som idag så sa Emmys farfar: "tänk om man hade haft en sele så man inte behövde gå dubbelvikt" när han höll vår lilla dotter under armarna för att hon ville gå. Och så går jag in här och ser att en sådan sele finns! Så om jag vann vore det inte bara en present till dottern, utan även till hennes farfar som sparar på ryggen Solig


     


Svar på tråden Familjelivs julkalender 22/12 Vinn lära-gå-sele!